Syksyn pimeys herättää hiipparit henkiin
Ei oikein uskalla enää klo 19 jälkeen paljon liikkua ulkona. Kävin eilen juoksulenkillä ja pururadalla juoksi mieshenkilö samalle pururadalle, katsoin taakseni, perässä tuli. Tein käännöksen ja poikkesin toista reittiä. Ensin tämä mies käveli ja minä juoksin, se jäljeen hänkin alkoi juoksemaan, lisäsin vauhtia ja hyppäsin ojan yli toiselle puolelle, eli hiekkaradalle. Mistähän tämä pelko on tullut, koska kyllähän porukka juoksee purulla muutenkin. T: naisjuoksija
Kommentit (40)
No täällä on kohta pimeää läpi vuorokauden, joten joo, pimeällä tulee lenkkeiltyä.
Mikset jutellut sille miehelle? Olisit voinut kysyä mitä hän meinaa.
Ymmärrän sinua. Hanki hälytys .Itse ostin lapsille ja itselleni . Nyt täytyy alkaa pitää sitä mukana varsinkin jos pimeässä liikkuu.
Itsekin metsätietä kävelin eräs iltayö ja kyllä pelotti kun tuli toista polkua kulkeva ja siirsi silleen että tuli minua vastaan.
Tulija oli nainen ja kysyn myös; Mistä tämä pelko on kasvanut.
Vastaus on yksinkertainen mutta en viitsi härnätä ketään, ettei rassesana lennä tänne.
Minäkin kävin äsken ulkona hiippailemassa! Oli siellä joku muukin.
Mielelläänhän sitä kävisi valoisaan aikaan, mutta päivät ovat niin lyhyitä, ettei aina vain ehdi. Ulkoiltava kumminkin on, muuten tulee hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni naurattaa kun naiset lähtevät kirkuen pakoon kun olet illalla juoksemassa. Typerät kantturat.
Sinun rumuutta ja epämiehekästä juoksutyyliä ne kirkuu 😆
Ihana vastaus, Nauru tuli. Kun virtahepo hölkkää niin että tanner tömisee.
Ymmärrän hyvin. Tämä kertoo siitä että ihmiset ovat toisilleen petoja. Ihmisiin ei voi luottaa. Mielummin törmäisin johonkin eläimeen kuin ihmiseen lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua. Hanki hälytys .Itse ostin lapsille ja itselleni . Nyt täytyy alkaa pitää sitä mukana varsinkin jos pimeässä liikkuu.
Itsekin metsätietä kävelin eräs iltayö ja kyllä pelotti kun tuli toista polkua kulkeva ja siirsi silleen että tuli minua vastaan.
Vastaus on yksinkertainen mutta en viitsi härnätä ketään, ettei rassesana lennä tänne.
Minkälainen hälytin? Aiemmin en ole tällaisia miettinyt, mutta yksi epämiellyttävä tilanne sai olon varovaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni naurattaa kun naiset lähtevät kirkuen pakoon kun olet illalla juoksemassa. Typerät kantturat.
Naura tällekin, silvuplee 🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sulla tissit hölskyy.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin. Tämä kertoo siitä että ihmiset ovat toisilleen petoja. Ihmisiin ei voi luottaa. Mielummin törmäisin johonkin eläimeen kuin ihmiseen lenkillä.
Joo, varmaan sudenkin kanssa tulisi paremmin polulla toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei huonokuntoinen karvakuono pysy AP:n perässä.
Voi kuule. Jossakin päin Suomeahan niille on järjestetty ihan ilmaisia karatekursseja ja muita taistelulajeja. Niin sinisilmäisiä hömelöitä me suomalaiset ollaan.
Kävin eilen juoksulenkillä ja pururadalla juoksi mieshenkilö samalle pururadalle, katsoin taakseni, perässä tuli.
No, mihin pöin sen miehen olisi pitänyt juosta??
Vierailija kirjoitti: Mikset jutellut sille miehelle? Olisit voinut kysyä mitä hän meinaa.
Minä en olisi ainakaan vastannut noin typerään kysymyksern, vaan jatkanut matkaa.
Ap on esimerkki kannabiksen vaaroista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen hälytin? Aiemmin en ole tällaisia miettinyt, mutta yksi epämiellyttävä tilanne sai olon varovaiseksi.
Todella terävä mattopuukko tai hedelmäveitsi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Todella terävä mattopuukko tai hedelmäveitsi mukaan.
Laitonta.
Vierailija kirjoitti: Ap:n ikä?
Hiljaa, hiljaa hiivitään näin Kaardemumman yössä...on kaikki kansa pötköllään vaan rosvot raataa työssä! Jos pakko n niin siepataan, ei tarpeetonta milloinkaan........HU HUU!
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi pimeällä liikkua ulkona? Mitä siellä on?
Vapaus.