Mitä kipinä merkitsee teille? Miksi suhteessa on pakko olla kipinää?
Olen sinkku ja kaveripiirissä on parin vuoden aikana eronnut monta paria, joista vain kaksi on palannut yhteen ajan x jälkeen. Usein kuulee että syynä on kipinän puute. Miksi suhde ei toimi ilman järisyttävää kipinää? Minulle miehenä on tärkeää luottamus, rakkaus ja parisuhteen kestävyys mutta näköjään olenkin poikkeus, kun en kaipaa mitään äkkiväärää suhdetta. Sinkkuna kunnes löydän sen oikean.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin sisko ja veli-suhde on kipinätön. Kuka sellaista haluaa parisuhteeksi.
Mitä se kipinä on? Pelkkää panemista?
Se kipinä on sitä kun ilma sähköistyy kun toinen on samassa tilassa. Kun toisen miettiminen ja haaveilu täyttää koko aivotoiminnan. Kun lasketaan sekunteja, että näkee toisen. Kun ei voi yksinkertaisesti tehdä muuta elämää kuin odottaa sen toisen näkemistä.
Alkuhuumassa noin, mutta tuskin enää 20 vuoden jälkeen.
Kyllä se kahdenkymmenen vuodenkin jälkeen kivalle tuntuu nähdä toinen ja välillä kipinöi aivan uskomattoman hyvin makuuhuoneessakin.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni kipinä on myös sen suuren vetovoiman lisäksi sitä että toinen tuntuu oikealta ilman että sitä tarvitsee miettiä. Kyllä parisuhteessa pitää olla kipinää, alussa ja nykyään, nyt ja aina <3
Kyllä, hyvää, tasaista ja turvallista, mutta molempien silmät silti alkavat aina tuikkimaan kun katseet kohtaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin sisko ja veli-suhde on kipinätön. Kuka sellaista haluaa parisuhteeksi.
Mitä se kipinä on? Pelkkää panemista?
Se kipinä on sitä kun ilma sähköistyy kun toinen on samassa tilassa. Kun toisen miettiminen ja haaveilu täyttää koko aivotoiminnan. Kun lasketaan sekunteja, että näkee toisen. Kun ei voi yksinkertaisesti tehdä muuta elämää kuin odottaa sen toisen näkemistä.
No ei tuo ole kipinää. Tuo on jotain ällöttävää pakkomiellettä, jos ei voi muuta elämää tehdä kuin odottaa sen toisen näkemistä...
Kipinä on ihan vaan sitä perus seksuaalista vetovoimaa ja yhteistä huumoria, kepeää seksuaalista tunnelmaa, kiimaa ja yhteyttä. Ei mitään pakkomiellettä ja pakonomaista miettimistä. Tuskin ilmakaan aina sähköistyy, kun arkea eletään.. mutta jollain tietyllä ilmeellä/eleellä/äänenpainolla oikea ihminen voi sen kipinän siinä arjessakin sytyttää.
Monet pitkään yhdessä olleet parit puhuu tuosta; jopa valtakunnan kommentaattori Teemu Selännekin on sanonut, että kiimaisuus ja se että on hauskaa yhdessä on heidän salaisuus Sirpan kanssa xD Ja nyt valitettavaa sairautta sairastava Olga Temonen antoi myös ehkä pari vuotta sitten haastattelun aiheesta, että seksuaalinen vetovoima on heidän pitkän suhteen salaisuus.
Minun mielestäni kipinä on myös sen suuren vetovoiman lisäksi sitä että toinen tuntuu oikealta ilman että sitä tarvitsee miettiä. Kyllä parisuhteessa pitää olla kipinää, alussa ja nykyään, nyt ja aina <3