Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tärkeä piirre on ihmisen (varsinkin naisen) seksikäs ulkonäkö?

Vierailija
16.10.2025 |

Stereotyyppisen seksikäs nainen olisi tässä yhteydessä kaunis, tiimalasivartaloinen, sopivan lihaksikas mutta pehmeitä muotoja omaava ihana tyyppi kivalla huumorilla ja silmien säihkeellä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa..a. Ilmeisesti ei kovinkaan tärkeä. Itse pidän itseäni aika seksiä tihkuvana ja olen saanut miehiltä aina ihailevia katseita ja puheita. Kuitenkin olen sinkku ollut jo 5 vuotta. Kukaan mies ei ole yrittänyt mitään tosissaan ja ne 2 yritystä mitä olen itse tehnyt, on ajanut miehet lähes juoksuun. 

Vierailija
2/8 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja hetero joten vastaan nyt siihen miten tärkeä on miehen seksikäs ulkonäkö. Nämä on melko makuasioita, mikä kenenkin mielestä on seksikästä. Mutta jos joku mies on sitä minun mielestäni, on tällaista tietysti kiva katsella. Se että johtaako johonkin on sitten täysin eri asia. Ja nämä muut ominaisuudet voivat johtaa johonkin vaikka mies ei ulkoisesti olisi kovin seksikäs. Minulla on miesystävä joka ei varsinaisesti täytä seksikkyyden kriteerejä mutta on osoittautunut varsinaiseksi helmeksi muuten. En missään nimessä vaihtaisi häntä johonkin joka ulkoisesti ehkä seksikkäämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mikä on miehelle naisessa SEKSIKÄSTÄ, korreloi vahvan positiivisesti TERVEYTEEN. Saattaaksen tehokkaimmin geeninsä populaatioon kannattaa paritella ensisijaisesti seksikkään eli terveen kanssa. 

Vierailija
4/8 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun exäs pitkiä isoja romuluisia

Vierailija
5/8 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterotyyppinen nainen, mikä se sitten onkaan (stereopilluinen, stereoanuksellinen, stereomielinen, stereoälykäs), ei minua kiinnosta, minut herättää perinteinen feminiini nainen.

Vierailija
6/8 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, mikä on miehelle naisessa SEKSIKÄSTÄ, korreloi vahvan positiivisesti TERVEYTEEN. Saattaaksen tehokkaimmin geeninsä populaatioon kannattaa paritella ensisijaisesti seksikkään eli terveen kanssa. 

Kyllä, mutta jos akselina on somaattisesti terve/sairas niin se on vain pieni osa valintaprosessia. Wanha nainen voi olla somaattisesti terve, mutta mieleltään kuin wanharouva Tyhjäpää, siksi mies valitsee mahdollisimman nuoren naisen joka on terve myös mieleltään. Monet, jos ei kaikki, syndroomat, joita ei aina lasketa sairaudeksi, aiheuttavat normaalista poikkeavia (kauniista poikkeavia) ulkoisia piirteitä, tai normaalista poikkeavaa aivotoimintaa, sellaisiakaan naisia mies ei arvosta.

Vierailija
7/8 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu naisen pitää olla muovinen. Miehestä ei niin väliä...mutta katsokkas mainosta, missä se upea adonis nouse täydellisine perseinnen alttaasta! Auts! Olipas upea MIES! (melkein kuin oma mieheni ..noh 20 vee sitten)!

Vierailija
8/8 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta jos akselina on somaattisesti terve/sairas niin se on vain pieni osa valintaprosessia. Wanha nainen voi olla somaattisesti terve, mutta mieleltään kuin wanharouva Tyhjäpää, siksi mies valitsee mahdollisimman nuoren naisen joka on terve myös mieleltään. Monet, jos ei kaikki, syndroomat, joita ei aina lasketa sairaudeksi, aiheuttavat normaalista poikkeavia (kauniista poikkeavia) ulkoisia piirteitä, tai normaalista poikkeavaa aivotoimintaa, sellaisiakaan naisia mies ei arvosta.

Ok, voiko nuori nainen olla Nuorinainen tyhjäpää? Vai onko sinun maailmassasi vain wanhat naiset tyhjäpäitä? Entä miehet? Nuoret? Wanhat?

Taidat olla aika taajaan täällä kirjoittelemassa, kun erikoinen termistösi alkaa tulla tutuksi..? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän