Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan nähnyt livenä maailmantähtiä? Siis ulkomaalaisia suuria kuuluisuuksia?

Vierailija
14.04.2007 |

Ei missään niiden konsertissa vaan kadulla tms.?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä

Vierailija
2/19 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten oikeesti TOSI lyhyt mies! Tiesin etukäteenkin lyhyeksi, mutta livenä näytti vielä lyhyemmältä. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt Ruhtinas Rainier sekä maan nykyinen hallitsija eli Albert tuli nähtyä Monacossa joskus muutama vuosi sitten.

Vierailija
4/19 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylie Minoguen Sydneyssä ja Donald " Kieferin isä" Sutherlandin Los Angelesissa.

Vierailija
5/19 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketsuppi-tytöt..? :)

Vierailija
6/19 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt jokainen ole ilman muuta nähnyt maailmantähtiä, en minä ainakaan!

Vierailija
7/19 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tunnetuin jonka olen nähnyt taitaa olla joku Iiro Seppänen tai Aake Kalliala. Olisi kyllä hienoa nähdä jotkut Beckhamit livenä.

Vierailija
8/19 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa asuessani Antonion äiti oli anoppini bestis, eli näkyihän tuota aina Espanjassa käydessään, Penelopen ja Elenan olen nähnyt ratsastuskilpailuissa, Elena ratsastamassa, ja Penelope seurusteli silloin ratsastaja Gigi Sarasolan kanssa, eli liikkui aina kisoissa mukana. On muuten kauhian kaunis nainen, ja prinsessa Elena sydämellinen ja tavallinen

Vierailija
9/19 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin hänet Lontoossa useampi vuosi sitten. Istuttiin hänen seurueen viereisessä pöydässä. Aluksi luulin miestä fanaattiseksi Manson-faniksi, mutta pikku hiljaa valkeni, että kyseessä olikin se oikea Marilyn, koska pöytää ympäröi " gorillat" . Porukat kävivät pyytämässä häneltä nimikirjoituksia. Itsekkin sain nimikirjoituksen ja seuraavana päivänä miehellä olikin konsertti Lontoossa!

Vierailija
10/19 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

George Clooney rellesteli Lontoossa samaan aikaan kun itse olin siellä käymässä. SoHossa näin hänen riehuvan.

Vierailija
11/19 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että ikimuistoinen kokemus ja todellinen herramies tämä Travolta. Tämän yllätyksen järjesti serkkuni joka asustaa tuolla ameriikoissa.

Vierailija
12/19 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin oppilasvaihdossa Los Angelissa ja sattuivat kuvaamaan siellä yhdellä asuinalueella, jonka läpi yleensä ajelimme. Pysähdyimme sitten touhua katselemaan.

Olin itse silloin ilmeisesti liian nuori ;o) koska sujuvasti kävelin Clintin ohi, kun oli mielestäni hirvittävän ryppyinen, ruma, vanha ukko - kääk! Charlien kanssa vaihdoin muutaman sanan ja kättelin, sen muiston huumassa olin monta vuotta, heh!

Vierailija
13/19 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kustaalla oli aika kova vauhti.

Vierailija
14/19 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIKILLÄ TAJUTTOMAN HYVÄ KROPPA!!! :)

Vierailija
15/19 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetuin jonka olen nähnyt taitaa olla joku Iiro Seppänen tai Aake Kalliala. Olisi kyllä hienoa nähdä jotkut Beckhamit livenä.

Vierailija
16/19 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuvankin nimmarilla :)

ja Sting. Molemmat aikoinaan Lontoossa asuessani. Samoin tapasin noina aikoina (-80-l.) jonkinmoista suosiota Suomessakin niittäneitä bändejä joiden nimet on painuneet itseltäni jo unholaan.

Kouluni olen käynyt Eppujen kanssa.

Vanhahtavista Suomi-idoleista Markku Aro.

Tapani Kansa halus vetää takavuosina lättyyn, kun tuumattiin, et sen homma on ihan peestä ;)

Dingon jätkien kaa bailattiin aikoinaan samassa paikassa. Eivät olleet silloin ihan vielä suosionsa huipulla.

Bocart co. osunut kanssa samaan bilemestaan.

Edesmennyt Kikka

Mikko Alatalo

Jani Toivola

Jonne Aaron

Ja ketälie vielä... ei vanha muista ;)

Vierailija
17/19 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vieressä häntä olin Aventinus-kukkulan erään Basilikan vuotuisen siunaamisen aikana. Valkoisessa puvussaan ja sydämellisyydessään teki kyllä suuren vaikutuksen.

Vierailija
18/19 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttiin siis ulkomaalaisia, maailmanluokan tähtiä.............

Vierailija
19/19 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, unohtui kysymys vastausta miettiessä :D

Mut menihän nyt joku oikein... ;)

16

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi