Lihansyönnin lopetus
Te jotka olette lopettaneet punaisen lijan syömisen, tunsitteko olossanne parannusta miten pian? Olen nyt neljä kuukautta ollut syömättä punaista lihaa eikä olo ole muuttunut miksikään.
Kommentit (8)
Mulla jo parissa viikossa alkoi energisyys lisääntyä ja unentarvekin väheni. Mä jätin maitotuotteetkin pois, koska niistäkin sitä tyydyttynyttä rasvaa tulee paljon, varsinkin kun olen ollut juustoille kovin perso. Syön KoKaRu / Whole Food Plant Based -tyyppisesti eli mahdollisimman käsittelemätöntä vegaanista ruokaa. En kuitenkaan ole täysin vegaani, saatan syödä poikkeustilanteissa munia tai maitoa sisältävääkin, kotona en koskaan.
Älä vaan lopeta.Naapuri teki sen ja nyt joutuu käymään ottamassa tiputuspiikkejä ison vitamiinin puutteen takia. Ja ne tekee kipeää.
Kolmessa vuodessa en huomannut mitään vaikutuksia
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan lopeta.Naapuri teki sen ja nyt joutuu käymään ottamassa tiputuspiikkejä ison vitamiinin puutteen takia. Ja ne tekee kipeää.
Rauta puuttuu
Ehkä sinun olo kaipaa jotain muuta muutosta.
5 päivää lihansyönnin lopettamisen jälkeen alkoivat oireet. Hikoilua, kutinaa, turvotusta, pahoinvointia ja oksentelua. Söin 12 leikkelettä ja 350g sisäfileen niin oireet loppuivat.
En muista milloin olen syönyt lihaa tai jauheliharuokaa viimeksi. On siitä 4 kuukautta varmaan. Olen syönyt paljon kalaa kuten ahventa ja olen sitä itse kalastanut. Täällä merestä saa ahvenia melko helposti joten olen käynyt nyt kalassa usein.
Ei lihan syömisen lopetus tuo mitään hyvää.