Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihansyönnin lopetus

Vierailija
16.10.2025 |

Te jotka olette lopettaneet punaisen lijan syömisen, tunsitteko olossanne parannusta miten pian? Olen nyt neljä kuukautta ollut syömättä punaista lihaa eikä olo ole muuttunut miksikään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lihan syömisen lopetus tuo mitään hyvää.

Vierailija
2/8 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jo parissa viikossa alkoi energisyys lisääntyä ja unentarvekin väheni. Mä jätin maitotuotteetkin pois, koska niistäkin sitä tyydyttynyttä rasvaa tulee paljon, varsinkin kun olen ollut juustoille kovin perso. Syön KoKaRu / Whole Food Plant Based -tyyppisesti eli mahdollisimman käsittelemätöntä vegaanista ruokaa. En kuitenkaan ole täysin vegaani, saatan syödä poikkeustilanteissa munia tai maitoa sisältävääkin, kotona en koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan lopeta.Naapuri teki sen ja nyt joutuu käymään ottamassa tiputuspiikkejä ison vitamiinin puutteen takia. Ja ne tekee kipeää.

Vierailija
4/8 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmessa vuodessa en huomannut mitään vaikutuksia

Vierailija
5/8 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan lopeta.Naapuri teki sen ja nyt joutuu käymään ottamassa tiputuspiikkejä ison vitamiinin puutteen takia. Ja ne tekee kipeää.

Rauta puuttuu

Vierailija
6/8 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun olo kaipaa jotain muuta muutosta. 

Vierailija
7/8 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 päivää lihansyönnin lopettamisen jälkeen alkoivat oireet. Hikoilua, kutinaa, turvotusta, pahoinvointia ja oksentelua. Söin 12 leikkelettä ja 350g sisäfileen niin oireet loppuivat.

Vierailija
8/8 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista milloin olen syönyt lihaa tai jauheliharuokaa viimeksi. On siitä 4 kuukautta varmaan. Olen syönyt paljon kalaa kuten ahventa ja olen sitä itse kalastanut. Täällä merestä saa ahvenia melko helposti joten olen käynyt nyt kalassa usein.