Vihjasin miehelle että treffit eräässä ravintolassa olisi kiva, kutsua ei vaan kuulu
Ei ottanut koppia. Mies kyllä suhtautui asiaan positiivisesti mutta ei ole tehnyt mitään sen eteen että treffit järjestyisi. Ei kutsua, ei päiväehdotuksia.
Mitähän tästä nyt pitäisi ajatella? Kannattaako unohtaa koko tyyppi?
Kommentit (26)
Yks nainen haluaisi seurustella nyt kanssani mutta minua ei enää kiinnosta kun sillä kesti 3 kuukautta päättää. Ensin pyysin treffeille parikin kertaa ja se ei lähtenyt. Sitten se alko lähettää viestejä että voisimmeko tavata. No tapasin sen kaksi kertaa mutta sitten se jotenkin sanoi ettei ole valmis seurustelemaan. 3 kuukautta meni niin se muutti mielensä ja mua nyt ei vaan enää kiinnosta. Naiset on vaan tosi vaikeita kun ensin haluavat tavata ja tutustua niin sitten ahdistuvat siitä kun pitäisi viettää aikaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse odotan ihastustani ( ei hän tiedä tunteistani) ja ajattelin tarjota Lucian päivänä kotiini jouluroalle .Lounaalle siis.
Juuri nyt ei samassa maassa kuin minä joten saas nähdä.
Siihen on kaksi kuukautta. Mitä ihmettä?
Työt ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Lisäyksenä vielä että nämä olisi siis ensimmäiset treffit. Ap
Treffit eivät ole mikään ihmisoikeus, jätä miehet rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse odotan ihastustani ( ei hän tiedä tunteistani) ja ajattelin tarjota Lucian päivänä kotiini jouluroalle .Lounaalle siis.
Juuri nyt ei samassa maassa kuin minä joten saas nähdä.
Ei, vaan öööööh, siis mitä ihmettä?