Naisten turn-on ja turn-off tutkimus
Todella valaiseva raportti naisajatuksista, sekä naistutkijoista, otsikolla "Turning On ja Turning Off: Fokusryhmäselvitys tekijöistä jotka vaikuttavat naisten seksuaaliseen kiihottumiseen": https://www.researchgate.net/publication/8233688_Turning_On_and_Turning…
Raportin tekijöinä on neljä naista, raporttiin onkin upotettu hieman fémaconcaccaa, mutta ei haittaavassa määrin, koska se on helposti havaittavissa, suorastaan roiskahtaa silmille.
Poimintona yksi parhaimmista vastauksista: Itsevarmuus ja positiivinen minäkuva kiihottumisen tehostajina: Osallistuja P-1: Tunnen olevani epämiellyttävä jos olen lihonut tai jotain, mutta jos olen laihtunut 2,5kg on minulla vain halu riisua vaatteeni pois paljon...
Kommentit (4)
Tuon tutkimuksen mukaan naiset kiihottuvat kun huomaavat kumppanin kiihottuvan heistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuon tutkimuksen mukaan naiset kiihottuvat kun huomaavat kumppanin kiihottuvan heistä.
Kyllähän tuo on käytännössäkin huomattu. Mikäli nainen hinkkaa itseään miestä vasten ja huomaa miehen kiihottuvan, on moni valmista kauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo on käytännössäkin huomattu. Mikäli nainen hinkkaa itseään miestä vasten ja huomaa miehen kiihottuvan, on moni valmista kauraa.
Niin, se on mukavaa kun on seksikumppani, joka oikeasti haluaa sinua. Toivoisin, että miehetkin enemmissä määrin tuntisivat niin. Jäisi painostus ja seksuaalinen häirintä vähemmälle. Ja siis tottakai siis on olemassa paljon miehiä, jotka haluavat vain haluavia, heille <3
Aihe oli mielenkiintoinen mutta tutkimus surkea. Yksittäinen poiminta vielä oudompi.