Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

perätila

14.04.2007 |

onko kellään kokemuksia perätilsaa olevasta vauvasta?

milloin vauva on kääntynyt? vai onko se käännetty? miten synnytys on onnistunut? mistä tietää miten vauva on? jos liikkeet tuntuu alhaalla onko se varma merkki pertilasta? saako itse päättää käännetäänkö vai ei

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tietää tasan tarkkaan hikan sijainnista, onko perätilassa vai ei. Eli jos hikka tuntuu ihan alhaalla on vauvan mahakin alhaalla ja päin vastoin.

Vierailija
2/3 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikka ei ainakaan kertonut miten päin vauva oli. Hikka tuntui alhaalla, joten luulin että vauva on pää alaspäin, mutta kaikkien yllätykseksi vauva olikin perätilassa kun se huomattiin joskus 35 viikolla.

Ainoa mistä olisin voinut asian tunnistaa oli liikkeet: alhaalla tuntui räpiköintiä, ylhäällä sellaista mylläämistä. Aika monet kertovat potkuista kylkiluihin silloin kun vauva on oikeinpäin, mutta minä en tuntenut tietenkään.

Vauvaa yritettiin kääntää, mutta ei kääntynyt enää. Niinpä synnytin sektiolla. Nyt jännittää onko tämä toinenkin perätilassa. Toivottavasti sinulla olisi oikeinpäin :-).

Tsemppiä!

Vattumato ja tyttö 1v. sekä masuvauva rv 28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tyttö perätilassa viikolta 30 lähtien..ei kääntyny ollenkaan...Ite huomasin sen siitä kun potki virtsarakkoon ja päätä tunki ylöspäin niin et kylkiluut sai kyytiä!

Itse saa päättää haluaako että kääntöä yritetään...Meidän tyttö ei yrityksestä huolimatta kääntynyt ja tehtiin sectio kun ei ois peräpää edellä mahtunut alakautta..

maruzela- ja tyttö 7½kk