Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (15496)
Vierailija kirjoitti:
Loton viralliset valvojat ovat kunnon ihmisiä. Eivät tee mitään kommervenkkejä, sanovat vain asiallisesti meille: "Hyvää iltaa". Tylsä kiittää, niin sitä pitää.
Räväkät hoitaisi hommat skumppapullot poksahdellen ja lamevermeissä bilettäen. Välillä hihkaisisivat Grattis ja onnee.
Tv1:n uutisten Pietu Heiskanen on uutistenlukija minun makuuni. Hän on asiallinen ja selväsanainen ja lisäksi oikein miellyttävän näköinen. On ilo katsoa uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Tv1:n uutisten Pietu Heiskanen on uutistenlukija minun makuuni. Hän on asiallinen ja selväsanainen ja lisäksi oikein miellyttävän näköinen. On ilo katsoa uutisia.
Ja se nuori tumma nainen, jonka nimeä en muista.
Vierailija kirjoitti:
Lähden halailemaan puita.
Pitäiskö sun kysyä niiltä ensin suostumus? Ettei tule sitten jälkipuruja.
Sukulainen urheili Suomi-Ruotsi -maaottelussa, ja menestyikin. Jättebra, näin vaatimattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taida. Minä luotan niiden kehonkieleen, että olisi sen avulla ilmaissut, jos ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Nauratti vähän, kun luin seurakuntailmoituksista: "Kolme kelvollista hakijaa kirkkoherran virkaan". Montakohan kelvotonta oli?
Yleensä vähintään yksi.
Puu haluaa
vaihtaa kuulumisia
halaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taida. Minä luotan niiden kehonkieleen, että olisi sen avulla ilmaissut, jos ei käy.
Jos oksat heiluu, se tarkoittaa: Lähde vetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säkkipilli on maailman vaikeimmin soitettava soitin, vaikka ei uskoisi. Sitä luulee että sen kun puhaltaa ja soittaa mutta ei se niin mene. Säkkipilliä ei voi rämpyttää niinkuin kitaraa tai pimputtaa niinkuin pianoa.
Ei trumpetistakaan mitään ääntä tule, jos siihen vain puhaltaa kuten pilliin tai huuliharppuun. Ilma vain suhisee. Ääni täytyy tehdä huulia jännittämällä.
Trumpetista en tiedä, mutta Trumpista kyllä lähtee ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt iisisti, ettei mene hehkutuksen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puun kehonkieli tulee ilmi mahdollisesti satojen vuosien kuluttua. Odotatko siihen saakka.
Sukeltajia sanottiin ennen sammakkomiehiksi.
Pitää käydä välillä vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puun kehonkieli tulee ilmi mahdollisesti satojen vuosien kuluttua. Odotatko siihen saakka.
Minulla ei ole mikään kiire luonnon kiertokulussa. Olen osa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mikään kiire luonnon kiertokulussa. Olen osa sitä.
Tuo oli runollisen kuuloinen vastaus.
Meillä on sateisen harmaa päivä. Olen onnekas.
Mun mies on stressaantunut. Näkee kaikesta.
Nyt lapset mölyää ja mekastaa joka paikassa, ja kun avaa radion, samaa mölyä ja mekastusta tulee sieltäkin.