Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (10907)
Vierailija kirjoitti:
Hyönteiset on kadonneet todella. Ei ole hyttysiä, ampiaisia, oikeastaan ei mitään lentäviä ötököitä. Ja ne pienet kiukkuisesti purevat muurahaiset on kadonneet. Viholaisiksi niitä sanotaan, eivät kiipeile säärillä enää. Olivat jo viime kesänä kadoksissa. Kohta katoavat ihmiset, mutta siitä ei suurtakaan vahinkoa koidu.
Ei niin.
Nukun alasti. Näin on paras.
Elohiiri häiritsee silmän yläpuolella. Vasemman.
Mä oon alkanut saada ryppyjä kasvoihin. Vaihtelu virkistää.
Leivon huomenna keksejä. Sellaisia, joihin tulee liikaa suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Nukun alasti. Näin on paras.
Sama.
Öitä
Se on kohta juhannus. Kohta kääntyy kohti talvea, onpa kiva.
Meidän pihassa on punainen ja valkoinen auto. Toinen niistä on minun.
Laitoin äsken huulirasvaa. Labello-merkkistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kivat lapset, työkaverit ja kaverit. He antavat mun olla tämmönen tylsä ja pitävät minusta ehkä juuri siksi.
Älä nyt liioittele sentään.
Miksi aina puhutaan diileistä? Meillä on hyvä sana sopimus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina puhutaan diileistä? Meillä on hyvä sana sopimus.
Heikkoitsetuntoiset suomalaiset luulevat, että englanniksi sanottuna asia olisi jotenkin merkittävästi parempi. Pystyttäisiin vain suosiolla suomalaisina.
Toinen omituinen sana on biisi, mikä on tullut englannin sanasta piece. En tykkää koko sanasta, mutta miksi p on muuttunut b:ksi?
Hiihtovamman jälkeisestä polvileikkauksesta on nyt kolme viikkoa. Vietän aikani Heidi Klumin ja Tim Gunnin sekä Mariska Hargitayn seurassa. Yritin katsoa Euphoriaa Maxilta, oli kyllä tylsää settiä, siinä oli vain yksi hyvä hahmo, se pulska tyttö, joka voimaantui ryhtymällä nettidominaksi. Muuten liikaa seksiä ja ihmissuhde- sekä huumesekoilua. Ei tällainen viiskymppinen jaksa kiinnostua. Elämä on oikeasti tylsää, koska leikattua polvea pitää varoa ja hoivata. Ei saa tehdä mitään aerobista eikä varata painoa jalalle. Edes pyöräillä ei saa. Joka paikkaan könkkään kainalosauvoilla. Jotain käsitöitä voisi harkita. Kunhan olen taas toimintakykyinen, aion iloita siitä. Tein taatelimuffinseja, mutta unohdin kermaviilin, ne tarttuivat vuokaan, mutta maistuivat silti hyvltä. Ensi kerralla pistän ne paperivuokiin, kuten muffinsit kuuluukin laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Hiihtovamman jälkeisestä polvileikkauksesta on nyt kolme viikkoa. Vietän aikani Heidi Klumin ja Tim Gunnin sekä Mariska Hargitayn seurassa. Yritin katsoa Euphoriaa Maxilta, oli kyllä tylsää settiä, siinä oli vain yksi hyvä hahmo, se pulska tyttö, joka voimaantui ryhtymällä nettidominaksi. Muuten liikaa seksiä ja ihmissuhde- sekä huumesekoilua. Ei tällainen viiskymppinen jaksa kiinnostua. Elämä on oikeasti tylsää, koska leikattua polvea pitää varoa ja hoivata. Ei saa tehdä mitään aerobista eikä varata painoa jalalle. Edes pyöräillä ei saa. Joka paikkaan könkkään kainalosauvoilla. Jotain käsitöitä voisi harkita. Kunhan olen taas toimintakykyinen, aion iloita siitä. Tein taatelimuffinseja, mutta unohdin kermaviilin, ne tarttuivat vuokaan, mutta maistuivat silti hyvltä. Ensi kerralla pistän ne paperivuokiin, kuten muffinsit kuuluukin laittaa.
Joko Pirkka-lehden ristikko on tehty? Ja pisteestä pisteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Pirkka-lehden ristikko on tehty? Ja pisteestä pisteeseen?
En ehtinä avatakaan, tuas vartoo. Mite onki nii kiirus.
Vierailija kirjoitti:
Toinen omituinen sana on biisi, mikä on tullut englannin sanasta piece. En tykkää koko sanasta, mutta miksi p on muuttunut b:ksi?
Tämä. En tiennyt aiemmin. On ihmeellinen versio. Ällistelen tätä koko päivän.
Voi miten rupes väsyttään. Paan maate.
Trumppi onkin sitte 80 ja kuoleman välillä.