Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (10153)
Pissittää. Taidan mennä vessaan ja samalla käydä hammaspesulla. Sitten nukkumaan.
Menen sukulaiseni häihin toiselle puolelle Suomea viikonloppuna.
Katselin tänään kun valuharkkojen sisään laitettu betoni kuivuu. Mielenkiintoista katseltavaa, ei ollut liikaa vaihteluja.
Mulla on vähän pöllö olo. Ei silleen, että pää pyöris koko ajan. Mutta vähän semmoinen, että tuijottelisin silmät pyöreinä tyhjyyteen tajuamatta mitään.
Mulla on onnellinen parisuhde. Mutta huonot ja etäiset välit lapsuuden väkivaltaiseen perheeseen. Eli kaikki oikein hyvin.
Oon sängyssä kyljellään ja yritän saada unen päästä kiinni. Auttaisikohan se, jos lopettaisin kännykän räpläämisen?
Pitäis lähtee etsimään itselle sopiva terapeutti, että vois alkaa etsiä itseään.
Hoidin tänään lastenlastani muutaman tunnin. Hän jäi lähdettyäni omaan kotiinsa ja minä tulin omaan kotiini.
Olet se sinäkin seksikäs omalla tavallasi. Jos et seksipeto, niin seksikädellinen vaikkapa.
Kävin kattoo kaveria suljetulla osastolla. Oli vähän heikossa hapessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän pöllö olo. Ei silleen, että pää pyöris koko ajan. Mutta vähän semmoinen, että tuijottelisin silmät pyöreinä tyhjyyteen tajuamatta mitään.
Hyvä syy käydä Limingan Pöllöfestivaaleilla. Tiedossa asiantuntijaluentoja ja muuta pöllöä ohjelmaa.
Maamme laulu on hyvä laulu.
Vierailija kirjoitti:
Olen ärtynyt.
Du har ärt eli herne nenässä?
Vierailija kirjoitti:
Olet se sinäkin seksikäs omalla tavallasi. Jos et seksipeto, niin seksikädellinen vaikkapa.
Ai kuka? Minäkö?
En usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ärtynyt.
Du har ärt eli herne nenässä?
Joo, det har jag. Och det är stort!
Kuka keksi rakkauden?
Kaija Koo
Mun isä on ollut kuolleena jo yli 5 vuotta, eikä mulla oo häntä ikävä. Luulen sen johtuvan siitä että hän oli ikävä ihminen.
Ylämummo, alamummo
Ylätalo, Alatalo
Yläluomi, alaluomi
Ylähuuli, alahuuli
Yläviiva, alaviiva