Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (6601)
Luulin, että juustohöylä on suomalainen keksintö, mutta sen onkin keksinyt norjalainen puuseppä.
Lumikola on suomalainen keksintö.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että juustohöylä on suomalainen keksintö, mutta sen onkin keksinyt norjalainen puuseppä.
Jotkut fiilaa ja höylää ja keksii juustohöyliä.
Söin digestive-keksejä. Niitä syödessäni tuli mieleen, että ne ovat vähän kuin me: tasaisia, tavallisia, hieman mauttomia mutta tuttuja ja turvallisia.
Vai onko tuo liioittelua? Ollaanko me enemmän Marie-keksejä?
Missähän tiskiharja on keksitty? Etelässä joutuu aina tiskaamaan sienellä, mikä on ihan tylsää.
laitoin munavoihin raejuustoa myös ja kyllä se toimii, katsoin youtubesta vanhoja patakakkosen ohjelmia ne on ihan hauskoja katseltavia.
Kolmen kuukauden kuluttua saa ihailla päivien lyhenemistä ja voi aloittaa asiasta kailottamisen kaikille kuulomatkan päässä oleville.
Vierailija kirjoitti:
Kolmen kuukauden kuluttua saa ihailla päivien lyhenemistä ja voi aloittaa asiasta kailottamisen kaikille kuulomatkan päässä oleville.
Heti sateiselta juhannukselta: niinhän se meni tämäkin kesä:(
Vierailija kirjoitti:
Söin digestive-keksejä. Niitä syödessäni tuli mieleen, että ne ovat vähän kuin me: tasaisia, tavallisia, hieman mauttomia mutta tuttuja ja turvallisia.
Ehkä digestive ja Marie menee niminä hienostelun puolelle.
Minä olen hapankorppu.
Vierailija kirjoitti:
Missähän tiskiharja on keksitty? Etelässä joutuu aina tiskaamaan sienellä, mikä on ihan tylsää.
Etelässä ei pidä ryhtyä tiskaamaan sienellä enkä ilman. Jos sinne on joutunut lähtemään, on syytä istua paikoillaan varjossa odottelemassa paluulentoa.
Vierailija kirjoitti:
Elokuun pimeät illat lupaa jo hyvää, mutta vasta ensimmäinen räntäsade on jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuun pimeät illat lupaa jo hyvää, mutta vasta ensimmäinen räntäsade on jotain.
Nilkkaa myöten loskaa, sukatkin märät. Kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hapankorppu.
Ilniölle d-keksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hapankorppu.
Minä olen näkkileivän jauhopuoli
Laiska päivä. Huomenna hammaslääkäri - iiik
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nilkkaa myöten loskaa, sukatkin märät. Kylmä.
Ensimmäinen kunnon vilustuminen on merkki, että ollaan voiton puolella.
Vierailija kirjoitti:
laitoin munavoihin raejuustoa myös ja kyllä se toimii, katsoin youtubesta vanhoja patakakkosen ohjelmia ne on ihan hauskoja katseltavia.
Kaksi tylsää äijää tylsissä kalevalaisissa asuissa jaarittelee ja tekee syömäkelvotonta ruokaa. Tunnusmusiikkina outo tekopirteä lirutus.
Siitä ei kokkiohjelma parane.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi tylsää äijää tylsissä kalevalaisissa asuissa jaarittelee ja tekee syömäkelvotonta ruokaa. Tunnusmusiikkina outo tekopirteä lirutus.
Siitä ei kokkiohjelma parane.
No niin, kiitos korvamadosta.
Me ollaan niin käytännöllisiä.