Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (6587)
Vierailija kirjoitti:
Sitten jos Trumppi alkaa tänne kirjoittelemaan, niin mummo se riisuu villasukkansa protestiksi. Tänään ne violetit. Mummo on papasta vähän huolissaan, kun rajuun lentsuun sairastui. Kovassa kuumeessa pappa makaa vain sängyssä, rykii ja niistää vuorotellen. Mummo on yrittänyt tarjota syömistä ja juomista tasaiseen tahtiin, että pysyy papan nestetasapaino hyvänä. Toivottavasti yöllä henki kulkisi paremmin, kun kävin apteekista vähän avaavia avuksi. Sairastuvalta hyvää yötä kaikille!
Toipunista sinne
Hyvää ja rauhallista unta kaikille
Papalle pikaista paranemista.
Olipa tylsä päivä. Ei jäänyt mitään käteen.
Pitäisiköhän huomenna lähteä pilkille, kun on vapaapäivä?
Katsoin yhtä poliisisarjaa. Oli ihan ok. Saatan katsoa seuraavankin osan.
Söin jogurttia ja granolaa. Olipa hyvää. Mä oon terveenä.
Lunta on tullut tänne tänään. Pakkaset ollu vähempänä. Lumiharja on ollut kovassa käytössä. Pitäiskö ostaa semmonen lumilinko, oisko se hyvä? Tai lähteekö lehtipuhaltimella pakkaslumi terassilta helposti?
Oon miettinyt että paljonkohan tänne kirjoittajien keski-ikä on? Mä oon 55. Oonkohan mä keski-ikäinen kirjoittajien joukossa, vai vanha? Vai nuori?
Pakkaslumen voi puhaltaa hyvin lehtipuhaltimella. Tulee sillekin silloin käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä mä kuulin? Trumppi sai sen Nobelin rauhanpalkinnon siltä oikealta saajalta:(
Trumppi luulee, että se voi saada mitä se tahtoo, mutta ei tuu sen nimi olemaan virallisten Nobelin palkinnon saajien joukossa koskaan. Sivistystä kun ei voi ostaa rahalla tai vallalla.
Sydämen sivistystä kaipaisin niin kovin paljon ympärillä oleville ihmisille, päättäjille ja itselleni. Helpottuisi elämä huomattavasti.
Minä taas mietin että onkohan mulle tullu lottovoitto.
Minua pierettää. Onneksi oon yksin, niin ei haittaa ketään, vaikka vähän kaasuttelen.
Puhtaat petivaatteet tuoksuu ja tuntuu hyvälle.
Suussa maistuu kissan pa ska aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Puhtaat petivaatteet tuoksuu ja tuntuu hyvälle.
Just tämä.
Elämän pieniä, mutta isoja iloja:)
Ettei menis nyt vallan hehkuttamiseksi:
Kaivettava auto lumikasan alta, se on tylsää :(
Meinas tulla aivastus, muttei tullutkaan.
Sitten jos Trumppi alkaa tänne kirjoittelemaan, niin mummo se riisuu villasukkansa protestiksi. Tänään ne violetit. Mummo on papasta vähän huolissaan, kun rajuun lentsuun sairastui. Kovassa kuumeessa pappa makaa vain sängyssä, rykii ja niistää vuorotellen. Mummo on yrittänyt tarjota syömistä ja juomista tasaiseen tahtiin, että pysyy papan nestetasapaino hyvänä. Toivottavasti yöllä henki kulkisi paremmin, kun kävin apteekista vähän avaavia avuksi. Sairastuvalta hyvää yötä kaikille!