Nainen haluaa naista
Olen ollut parisuhteissa miesten kanssa.
Viimeisimmästä erosta jo useampi vuosi. Sen jälkeen olen ihastunut kolme kertaa. Kerran mieheen ja viimeisimmät kaksi kertaa naiseen.
Tämä viimeisin ihastus on edelleen jatkuvasti mielessä. Hän on mua vanhempi ja naimisissa miehen kanssa. Fyysinen halu häntä kohtaan on valtava ja tuottaa välillå ihan tuskaa. Ja myös se turhautuminen kun en todellakaan kerro tunteistani ja joudun vaan sietämään tätä tuskaa.
En tiedä olenko muuttunut naisista pitäväksi ihan täysin. Haluaisin naisen kosketusta, mutta vain hänen.
En voisi kuvitella harrastavani seksiä miehen kanssa. En kerta kaikkiaan halua miestä.
Miten pääsen yli!? Päivät pitkät häntä mietin. Voisiko olla vielä toivoa että löydän miehen ketä haluan, ei tää oo niin helppoa naisten kanssa kun se kehen ihastuu onkin tietty ihan hetero tms.
Ikää minulla 38 v
Kommentit (7)
Onko tuo ihastuksesi kohde hyvännäköinen vai pari lasta synnyttänyt miesmäinen perheen äiti? Eli mitkä piirteet hänessä sinua eniten miellyttävät?
Jos naisella on avoin suhde niin go, girl!
No koita löytää naisista pitävä nainen, jos kerran miehet ei kiihota. Deittiaoeista lienee helpompi löytää lesbo- ja binaisia kuin turuikta ja toreilta.
Syy, miksi et voi kuvitella olevasi miehen kanssa tällä hetkellä saattaa johtua tuosta voimakkaasta ihastuksestasi tähän naiseen. Ei välttämättä muusta. Itsekin kun olin oikein ihastunut naiseen, en halunnut muita kuin juuri häntä. Ja olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Syy, miksi et voi kuvitella olevasi miehen kanssa tällä hetkellä saattaa johtua tuosta voimakkaasta ihastuksestasi tähän naiseen. Ei välttämättä muusta. Itsekin kun olin oikein ihastunut naiseen, en halunnut muita kuin juuri häntä. Ja olen mies.
Nyt olet sitten miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olet sitten miehen kanssa.
Juu tottakai, ei kai nyt kukaan muuta tuosta viestistä voi olettaakaan. Ihan selvästi sen sanoin. Miksi tarkennat turhaan?
Minkälainen tämä ihastumisesi kohde on? Mistä tykkäät hänessä erityisesti? Ihastuitko pikkuhiljaa vai jo ensinäkemällä?