Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla kokemusta pakkomielteisistä seuraajista?

Vierailija
15.10.2025 |

Onko muiden kannoilla pakkomielteisiä ihmisiä, jotka stalkkaa mitä sanot ja kirjoitat somessa tai muualla? Itse olen saanut kintereilleni joitakin hupsuja ja alan olla jo oikeasti vähän huolissani näiden ihmisten mielenterveydestä. Olen asettunut ilmeisen pysyvästi niin sanotusti vuokralle heidän päänsä sisään eikä loppua näy. Samaan aikaan nuo ihmiset pilkkaavat, että luulen minulla olevan jotakin vaikutusta. No aivan ilmiselvästi minulla on hyvin syvä sellainen, halusin sitä tai en. En ole koskaan pyrkinyt vaikuttajaksi yhtään missään ja estäisin seuraajat joka paikassa, jos se olisi vain omissa käsissäni. Kaikilla alustoilla näin ei kuitenkaan ole (esim. YouTube), joten siellä ei stalkkerista tai muista seuraajista pääse edes halutessaan eroon. Mutta siis millaisia kokemuksia teillä muilla on tilanteista, joissa teistä on tullut joillekin aivan äärimmäisen tärkeä. Ja kyllä, todellakin tärkeä, sillä silloin ei reagoida ja seurata, jos ihmisellä ei ole vaikutusta ja väliä. On huvittavaa, kuinka nuo hupsut vain todistavat sanomani oikeaksi ja millaisen pellen he itsestään tekevät, mutta ei tuollainen ole kyllä millään tavoin normaalia, ei sitten pienimmässäkään määrin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme