Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAIKKI hoitoalat ovat orjanhommaa ja pienipalkkaista

Vierailija
14.04.2007 |

eli ei pelkästään sairaanhoitajat-, lähihoitajat-, vaan myös lastenhoitajat. Pieni palkka suuri vastuu ja toisten passaaminen ja piikominen on vittumaista hommaa..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä narisevat asikkaat eivät muista mainita jo lastenhoidossa vaativista pikkutyranneista, jotka ovat polveutuneet noista valittavista potilaista..

Vierailija
2/7 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelisi ammatin jossa orjallisesti heitä hellisivät ja hoitaisivat ja heidän lapsiaan sekä heidän vanhempiaan siellä vanhainkodissa, koska itsellä ei tuppaa olemaan aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kamalaa jos joutuu tekemään töitä. Vaikka puolipäivää menisikin juorutessa.

Vierailija
4/7 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttaa että kuka meitäkin joskus tulevaisuudessa hoitaa, kun hoitoalalla rupee olemaan nyt jo kamala työvoimapula, mites sit kun suuri ikäluokka jää eläkkeelle ja heille pitäisi hoitajia olla?

Käsittämätöntä ettei päättäjät saa tähän asiaan mitään muutosta...PALKAT KORKEAMMIKSI!!

Vierailija
5/7 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää suostu työskentelemään minkäänlaisessa laitoksessa, ennen kuin palkkaus ja asenteet muuttuu!

Vierailija
6/7 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan ärsyttää toi jatkuva valittaminen. Ensimmäisestä työpaikasta pitäis saada kolmen neljän tonnin alkupalkka tai en mä muuten töihin mene.

Vierailija
7/7 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sitten ei muillakaan aloilla hirveitä tuloja..olet ilmeisesti itsekin orjanhommissa. Mitä ole mieltä suurjohtajien palkoista ja eduista. Mitä mieltä olet kansanedustajien eduista ja palkoista? Onko ne sellaisessa kondiksessa mikä edistää palkkaerojen kavenemista ja tasavertaisuuden toteutumista?

Minä valitan, minä valitan ja vittu minun valittamisen oikeuttani ei kukaan vie!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi