Pienin/typerin syy miksi kiinnostuksesi johonkin naiseen on lopahtanut?
Kommentit (21)
Töissä käytös oli asiallista, mutta kun hän vaihtoi vapaalle, suusta tuli vittuperkelettä ja vittusaatanaa jatkuvasti.
Ei miehillä ole varaa jättää jostain pikkusyystä. Naisilla kyllä on, koska tietävät, että jonossa on heti kymmenen miestä.
Ei pärjännyt yliopisto-opinnoissa. Alussa tsemppasin mutta sitten ei enää jaksanut.
Olin juuri eronnut ja haikailin exän perään. Jälkeenpäin vuosien päästä kadutti paljon ja törmäiltiin kyllä baarissa välillä sattumalta. Monta kertaa monen vuoden aikana. Päädyttiin pari kertaa luoksenikin, mutta juteltiin ja nukuttiin vaan. Ei hän enää lämmennyt. Ymmärrän kyllä hyvin. Hän oli aivan ihana nainen. Tuntuu, että menetin ehkä kaksoisliekkini. Nyt en ole kuullut hänestä enää aikoihin. Kumpikin on muuttanut siitä kaupungista jo pois.
Oikeastaan vähän isommasta syystä jättänyt pari lehmää, joista toinen oli vihreiden kannattaja ja toinen vasemmiston ja kunniani ei anna periksi seurustella tuollaisten jätteiden kanssa.
Oma rauhani ja hyvintini veivät voiton.
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri eronnut ja haikailin exän perään. Jälkeenpäin vuosien päästä kadutti paljon ja törmäiltiin kyllä baarissa välillä sattumalta. Monta kertaa monen vuoden aikana. Päädyttiin pari kertaa luoksenikin, mutta juteltiin ja nukuttiin vaan. Ei hän enää lämmennyt. Ymmärrän kyllä hyvin. Hän oli aivan ihana nainen. Tuntuu, että menetin ehkä kaksoisliekkini. Nyt en ole kuullut hänestä enää aikoihin. Kumpikin on muuttanut siitä kaupungista jo pois.
Eikä!😢 Miten romanttista ja surullista!
Olin nuorena vähän pinnallinen ja en halunnut olla tosi kivan, kauniin ja seksyn naisen kanssa, koska hän oli vähän pullukka.
Vierailija kirjoitti:
Luetun ymmärtäminenkö oli syy eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetun ymmärtäminenkö oli syy eroon.
Miten niin?
Koira! En alkanut suhteeseen ulkoiluttaakseni daamin koiraa aamuyöstä.
Naisen kolmas leuka oli pieni, mutta toinen valtava.