Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla paha olo?

Vierailija
14.10.2025 |

En nukkunut juuri lainkaan viime yönä. Stressi ja ahdistus piinaavat. Tuntuu, että kaikki asiat menevät minua vastaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen mulla oli voimakasta ahdistusta ekaa kertaa muutamaan vuoteen 🤔

Vierailija
2/6 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ob paha olo,on kankkunen 🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmin ruokaa ja herkkuja, jos se toisi paremman olon, mutta eihän se tietenkään auta kuin hetkellisesti. Paino nousee, turvottaa, on huono omatunto. Ap

Vierailija
4/6 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voi jotain tehdä jollekin asialle, niin hyvä alku.

Vierailija
5/6 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuritkin meluavat, en saa olla edes kotona rauhassa. Miksi tämä on tällaista? Ap

Vierailija
6/6 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan halvatun huono olo. Pahin koskaan! Joka puolelta tulee negatiivista viestiä ja kaiken lisäksi useampi kone huollon tarpeessa. Pahinta on kuinka arvottomaksi tunnen itseni, kun lähetän työhakemuksia toivoa elättäen, ja vastaukseksi tulee pelkkää eitä. Aina olen elänyt kuten kuuluu ja valinnut asioita, jotka "ovat oikein", ei välttämättä sitä mitä olisin halunnut itse. Ollut hyödyllinen ja tuottava. Nyt olen turha. Ja kohta loppuu rahat! 

Se iskostui tajuntaani, etten tule ikinä enää saamaan työpaikkaa. Ihan sama, mitä tässä teen. Karmea olo, kun huomaa valuvansa tyhjän päälle. Enkä ole kenellekään ollut koskaan harmiksi. Päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä