kuin paljon isät maksatte kakkoselle jne
seksistä, läheisyydestä, maksaako mitään, vähän tai esim satasia kuussa. onko kakkonen sokeri, hupakko vai FWB?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siitä sentään maksaa tarvitse, kun puutteessa olevalle naikkoselle antaa kullia? Kaikkea sitä kuuleekin.
Voi kuule, sinä et taida tietää maailman menosta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siitä sentään maksaa tarvitse, kun puutteessa olevalle naikkoselle antaa kullia? Kaikkea sitä kuuleekin.
Voi kuule, sinä et taida tietää maailman menosta mitään.
Ehkä se oletkin sinä joka ei tiedä? Ainakin sille kuulostaa kommenttisi. :D
Vierailija kirjoitti:
"Antaa kullia" Buahhahhaaa.....
Sitähän ne on vailla, joten annetaan mistä puutetta ja hyvin on kelvannut.
Mikäs se XU:n jäsenmaksu olikaan? Ja sitten jakaa sen noin 5 lortolla per viikko.
Maksan 500 e rakastelusta ilman kondomia. Kerran viikossa eri Nainen. R
Tytyn kans välillä leikitään sellasta, että ostan sille jotain ja se antaa kakkosta sitten. Eilen taisin jonku 120€ menkon ostaa kun se sano että saat panna pyllyyn ja kiltisti se sen sinne taas otti. Ottaa siis muutenki, mutta toi on tollanen leikki.
Kakkoselle en mitään, kolmosena käytän maksullisia
Vuokralaispojalle maksan vuokransa verran, eli hän maksaa vuokran tilille jotta näkyy vaimon kanssa yhteisellä tilillä, minä palautan sen hänelle käteisenä omista rahoistani kun käyn "kahvilla".
- m38
Vierailija kirjoitti:
Vuokralaispojalle maksan vuokransa verran, eli hän maksaa vuokran tilille jotta näkyy vaimon kanssa yhteisellä tilillä, minä palautan sen hänelle käteisenä omista rahoistani kun käyn "kahvilla".
- m38
Onko ahnas?
Vierailija kirjoitti:
- m38
Hmm. Mä taidan muuten käydä myös "kahvilla" tuon vuokralaispojan vaimon luona. Voin sanoa että ainakin se mimmi ottaa ahnaasti
M53
Mää annoin aina talous- rahaa yhdelle yh ole kun kävin jättämässä runsaan lastin sen anukseen tai mahalaukkuun
En oo maksanut muuta kuin pari vibraa, dildoa, käsi- ja nilkka kahleet, suupallon ja silmät peittävän hupun, mitä on käytetty leikeissä.