Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas joku elämänkoululainen vähän stailannut vuokrakämppäänsä

Vierailija
14.10.2025 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a45df2b3-5583-4f7d-8757-a95e27800ced

Ehkäpä tuossa on tuleva sisustustrendi? 🤔

Kommentit (352)

Vierailija
181/352 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokrat on kalliita ja tuet on leikattu 

Autot korjataan itse. 

Youtube pelastaa Suomen. 

Rikkaan lääkärin nuori ajaa bemarilla liikenteessä, missä muilla on itse korjatut jarrut ja kytkimet. 

Vierailija
182/352 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus politiikka tuli. Kalliit vuokrat ja ansiosidonnaista leikattiin. 

Nyt on itse korjatut autot liikenteessä. Sinne vaan lääkärin nuori ajamaan bemarilla automiittiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/352 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää. Huumesekoilu, lastenraiskaus, natsismi. Kaikki kolme johtolankaa  osoittavat äärioikeistoon. 

Joten persu triggeröityy ja tulee jankuttamaan vasemmistosta 😂

https://yle.fi/a/74-20154306

Kyllä, oikeistolaiset ylispellet ajattelee tytön olevan parhaimmillaan 14 ja sitten jo alkaa kurpsahtaminen. Sairaita, ihme pedojuttuja.

Vierailija
184/352 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kuule itse stailatut korjatut autot. 

Vieko kokoomuslaiset oman auton Carlaan?

Merkkihuollot ja korjaukset. 

Köyhät korjaa omat autot yuotuben ohjeilla ja kolariautoista käytetyt varaosat. 

Vierailija
185/352 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoja noi huumekuviot. 

Kuka tahansa "jonkun kaverin joku kaveri" voi tulla perimään jotain (jopa olematonta) velkaa henkilöltä, jonka on vain luullut tai kuullut olevan jollekin velkaa.

Häätöhän se on asukkaalla edessä eikä seuraava asunto ainakaan helpommin löydy, jos yhtäkkiä kokeekin tarvetta raitistua.

Nämä asunnolle aiheutetut vahingot ei ole mitään kahden markan vahinkoja.

Mut huumeet on vaan kivaa ja harmitonta.

Vierailija
186/352 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton korjaus Youtube ohjeilla pelastaa Suomen. 

Siellä on ohjeet miten korjataan jarrut, vaihdetaan kytkimet ja bensapumput sun muut. 

Vierailija
187/352 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri ja Riikka. 

Youtubessa on hyviä auton korjaus ohjeita. 

Vierailija
188/352 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ostaa myös käytettyjä talvirenkaita. 

Suomen talvi 2025/2026

Tiet huonossa kunnossa. 

Itse korjatut autot yuotuben ohjeilla. 

Huonot talvirenkaat. 

Järkyttävän vanhat silmälasit. 

Käyttäkää nyt edes heijastimia. 

Vierailija
189/352 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä itse kävele tosta vaan tien yli, kun nykyään on paljon itse korjattuja autoja. Odotan aina, että autot menevät ensin ja käytän heijastimia, koska osalla ei ole rahaa ostaa silmälaseja. 

Vierailija
190/352 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä jotkut vetää jotain masennuskorttia pöytään. Usein päihdeongelmaisilla on myös mt-ongelmia. Ihan sama onko masentunut, ei sen vuoksi asiaa pidä pehmitellä. Masentunutkin on rikosoikeudellisessa vastuussa, jos on tuollainen lapsiin sekaantuja ja toisten omaisuuden tuhoaja. Tuntuu, että muiden ihmisten ja yhteiskunnan pitäisi antaa kaikki urpoilu anteeksi ja ymmärtää, koska masennus.

Huomautan kuitenkin, että on monelaisia mielenterveysongelmia. Psykopatiaa ja kaksisuuntaista tuo voisi ennemmin olla, että täytyy paskoo toisten omaisuus.

Vierailija
191/352 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa kolariautoissa on osia mitä voi ostaa, kun korjaa omaa autoa. Ne osat on halvempia kuin uudet osat. 

Vierailija
192/352 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa kolariautoissa on osia mitä voi ostaa, kun korjaa omaa autoa. Ne osat on halvempia kuin uudet osat. 

Petteri leikkasi ansiosidonnaisen niin ei voi ostaa uusia osia ja puoliso käy pienellä palkalla autolla töissä. 

Vierailija
193/352 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskoja noi huumekuviot. 

Kuka tahansa "jonkun kaverin joku kaveri" voi tulla perimään jotain (jopa olematonta) velkaa henkilöltä, jonka on vain luullut tai kuullut olevan jollekin velkaa.

Häätöhän se on asukkaalla edessä eikä seuraava asunto ainakaan helpommin löydy, jos yhtäkkiä kokeekin tarvetta raitistua.

Nämä asunnolle aiheutetut vahingot ei ole mitään kahden markan vahinkoja.

Mut huumeet on vaan kivaa ja harmitonta.

Ei ole pakko maksaa mitään olematonta velkaa kaverin kaverille...

Vierailija
194/352 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää mitä tollaisen sekopään päässä liikkuu? Mitä se oikein miettii samalla kun se tuhoaa kämppää?

Peukku ja lapset siellä liikkuu. 

Vierailija
195/352 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi kirjotus veloista viittaa huumevelkoihin. Huumeet aiheuttaa vuorostaan harhoja, kuullaan ääniä ja luullaan että häntä vakoillaan.

Kämppä lyödään rikki kun etsitään kameroita/mikrofoneja.

Niinpä, tyhmää laittaa tällaista lehteen ja mustamaalata kommenteissa kaikki vuokralaiset.

Kohta haukutaan kaikki ravintoloiden omistajat, samanlaisia pimeän työvoiman käyttäjiä kaikki. 

En minä ainakaan koe että minua olisi vuokralaisena jotenkin mustamaalattu tässä. Pidän asuntoni siistinä ja hyvässä kunnossa.

Vierailija
196/352 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hieno nuorimies. Voi tsiisus. Toivottavasti ymmärtää vetää överit. 

Vierailija
197/352 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmisestä tulee tällainen? Asunut lastenkodissa lapsena? Vanhemmat ei oo välittäneet? Kiinnostaa.

Peukku.

Vierailija
198/352 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä olet tupakka huulessa töissä savuttomassa sairaalassa niin saatat olla kohta itse irtisanottu ja vuokra-asuja. 

Älä höpötä. Ketään ei irtisanota sairaalassa tupakoinnin takia. Pomo sanoo soo soo ja se on siinä.

Vierailija
199/352 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten itketään kodittomien puolesta. Niillä on just tämmöinen tarina takana, että on tuhottu jonkun toisen omaisuus ja ihmetellään, kun vuokrakämppää ei enää irtoa. 

Vierailija
200/352 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi kirjotus veloista viittaa huumevelkoihin. Huumeet aiheuttaa vuorostaan harhoja, kuullaan ääniä ja luullaan että häntä vakoillaan.

Kämppä lyödään rikki kun etsitään kameroita/mikrofoneja.

Niinpä, tyhmää laittaa tällaista lehteen ja mustamaalata kommenteissa kaikki vuokralaiset.

Kohta haukutaan kaikki ravintoloiden omistajat, samanlaisia pimeän työvoiman käyttäjiä kaikki. 

En minä ainakaan koe että minua olisi vuokralaisena jotenkin mustamaalattu tässä. Pidän asuntoni siistinä ja hyvässä kunnossa.

Minä koen. Koko ajan ollaan haukkumassa työttömiä ja vuokralla asuvia siitä huoli, että tukiin tehtiin törkeät leikkaukset. 

Ja nyt sitten ihmiset korjaavat itse autoja YouTube ohjeilla, jotta ahne vuokraisäntä saa voittoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän