Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tarkka ja vaativa tuotteissa joita käytät vai kelpuutatko tuotteen joka on vähän sinne päin?

Vierailija
13.10.2025 |

Oletko valmis maksamaan enemmän saadaksesi just sen mitä haluat?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkka ja vaativa. Olen kyllä valmis maksamaan tuotteesta, mikä kestää käyttöä ja aikaa. Ja kyllä myös tuotteen ekologisuus ja sosiaalinen kestävyys merkitsevät.

Vierailija
2/4 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan tuotteesta. Esim olen tarkka ja valmis maksamaan kunnon kengistä mutta kelpuutan töihin halpoja t-paitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osassa tuotteita erittäin tarkka ja vaativa, mutta ne eivät ole kalliin hintaluokan tuotteita. Ne ovat elintarvikkeita ja kosmetiikkaa. Niiden kohdalla käytän enemmän rahaa saadakseni juuri sen mitä haluan, vaikka olen köyhä.

Esim. äskettäin ostin vahingossa purkin suomalaista kukkaishunajaa kun minun piti ostaa samalta merkiltä kidehunajaa (pakkaukset ovat melkein identtiset). Huonosta rahatilanteesta huolimatta kävin vielä ostamassa sen kidehunajankin koska tykkään siitä enemmän. Moni muu köyhä olisi nöyrtynyt ja käyttänyt ensin sen kukkaishunajan pois. Ärsyttää hirveästi tuollaiset virheet.

Vierailija
4/4 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu käyttötarkoituksesta. Voi olla paskalaatua, kunhan kestää siinä käytössä, mihin on hankittu. Kaiken ei tarvitse olla ammattilaislaatua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan