Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ex-mieheni on edelleen kiinnostunut minusta?

Vierailija
13.04.2007 |

Olemme eronneet vuosia sitten. Meillä on yhteisiä lapsia, joten olemme tekemisissä viikottain. Haluasin kanssakäymisemme rajoittuvan vain lasten asioihin, enkä ole kiinnostunut hänestä enkä kenestäkään muustakaan missään muussa mielessä. Omistaudun nyt täysin lapsilleni. Siis harrastan kyllä, käyn tietysti töissä ja olen sosiaalinen luonne muutenkin.

Hakeeko vain seksiä vai voiko olla muustakin kysymys? Ideoita?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi itsekin varmaan lähtenyt, jos vain olisi saanut aikaiseksi. Koen tilanteen erittäin häiritsevänä, en halua olla tyly mutta ei tunnu ymmärtävän muuten.

ap

Vierailija
2/31 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ovat kiinnostuneita vain silloin, kun nainen ei selvästikään ole? Miksi minun mieheni ei hoitanut asioitaan oikein kun olimme yhdessä? Tästä olen katkera.

Tämä oli kolmas vuosia kestänyt parisuhteeni ja joka ikinen näistä miehistä on jäänyt roikkumaan perääni. Mitä oikein haluavat?

Olisivat pitäneet hyvänä silloin kun siihen oli mahdollisuus.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaisi nyt jonkun ihanan lyylin ja jättäisi minut rauhaan. Tosin nuorimmainen on vasta alakouluikäinen, että voi myös pitää sen lyylin ihan itsellään:)

Mikä piru siinä on, että joka mahdollisessa tilanteessa pitää mainita mukavasta ulkonäöstä, uusista vaatteista (ei todellakaan huomannut tällaisia kun olimme yhdessä) jne.?

Kehuisi edes oikeista asioista kuten lastenhoidosta tai muusta sellaisesta. Saman näköinen olin ennenkin. Nyt vain vähän ruttuisempi:)

Vierailija
4/31 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähiaikoina on ollut vain mustasukkainen ja kyselee jatkuvasti onko mulla joku mies. No, nyt mulla on ja odotankin minkälalainen reaktio sieltä tulee... Vaikea sanoa, mistä johtuu. Että jos oikeasti sanoisin, että ok, tuun takas, niin mitä se tekis. Että haluaako se vaan väkisin roikkua mun elämässä mukana.

Vierailija
5/31 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä itsetunnon hellimisellä sitten tavoittaisivat? Itsetuntoni on joskus vähissä, niinkuin sinunkin, nro 6 muttei sitä mitkään ex-miehen kommentit kohenna. Toivottavasti osaat olla empaattisempi oikeassa elämässä.

ap

Vierailija
6/31 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on työvoitto, että tälla palstalla saa asiallisen vastauksen:) Kiitos sinulle siitä.

Ihme roikkumista on tosiaan, olen itsekseni ajatellut, että jos yrittää sillä vongata " ilmaista" seksiä? Siis ei parisuhteen velvoitteita, vain hauskanpitoa? Itseäni eivät miehet tällä hetkellä kiinnosta, kolahdin kovaa ja korkealta alas tämän viimeisen kanssa. Jäin kolmen lapsen yksinhuoltajaksi mielummin kuin jatkoin hänen kanssaan. Ja kun eroomme kuitenkin oli hänenkin tiedossaan olleet selkeät syyt, miksi nyt vielä roikkuu? En ymmärrä.

ap

Vierailija
7/31 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

muttei sitä mitkään ex-miehen kommentit kohenna. Toivottavasti osaat olla empaattisempi oikeassa elämässä.

ap

Vierailija
8/31 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen pitäny linjana sen, että en keskustele muista kuin lapsen asioista. Mesessä lähinnä pidetään yhteyttä, mutta ei mies useinkaan edes kysy mitä lapselle kuuluu, vaan utelee mun asioita tai valittaa omistaan. Vaikea asia, koska lapsi on ainoa syy, miksi olen hänen kanssaan tekemisisssä, mutta häntä taas ei kiinnosta näemmä lapsi...

8

Vierailija
9/31 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on muutenkin merkitystä. Siis vain niille kannattaa selittää, joille ei tarvitse:)

Nyt vain epäilyttää, että haluaa jotain ja siksi mielistelee.

ap

Vierailija
10/31 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pitää häneen hyvät välit lastemme takia mutten halua hänen puuttuvan missään mielessä omaan elämääni. Olemme eronneet ja hän on oikeutensa menettänyt.

Olisiko tässä kysymys tästä kuuluisasta miesten omistushalusta, jossen minä saa ei kukaan muukaan saa?

Mitä etäämmälle minä menen, sitä lähemmäksi mies yrittää päästä. Ja kun kaikesta näkyy läpi, ettei hän oikeasti ole kiinnostunut, vaan yrittää vain sanoa oikeat sanat jotta saisi mitä haluaa? Mutta mitä se jotain on?

ap

Vierailija
11/31 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun päinvastoin - niin se haluaa sut ..niin tuttua niin tuttua

Vierailija
12/31 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa, tunnustaisi sen sitten reilusti ja rehellisesti. Mutta nyt taitaakin olla kysymyksessä kunnon rehellisen " työn" välttely:) Tosin saisi aika selvät pakit jos oikeasti jotain ehdottaisi, että ehkä siksi vihjailee vain.

Minä olen iso tyttö jo. Monessakin mielessä;)

Kiitos asiallisista kommenteista.

ap

Vierailija
13/31 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anal-yytikkomies

Vierailija
14/31 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuule ihan tunnettu tosi asia että naiset on sellaisia, että kun me ollaan oltu yhdessä niin kukaan ei saa olla enää sen kanssa. Naisilla on se hallitsemisen halu niin kova. Kyllä ainakin mun kohdalla kävi niin. ex vaimolla oli uusi niin ei voinut tervehtiä edes mun uutta ja erosta oli 2v. Ja vaimo lähti toisen miehen matkaan,

Vierailija
15/31 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän minäkin epäilen. On muutenkin sen tyyppinen mies, että yrittää mennä siitä mistä aita on matalin. Että voit olla oikeassakin:)

Halvaksi ei meilläpäin ole mikään koskaan tullut, että saisi mennä vonkaamaan jonnekin muualle!

ap

Vierailija
16/31 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai kirjoittaisitko 60 sekunnissa kaksi viestiä, joista toinen noin pitkä?

Vierailija
17/31 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorrut antamaan sille...

Vierailija
18/31 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla niin, että joillakin naisilla on tarve hallita ex-miehiään. Minä nyt kuitenkin haluaisin päästä omastani vaikka lopullisesti eroon. Valitettavasti se ei onnistu yhteisten lasten takia.

Ex-vaimosi käyttäytyy huonosti ja sehän on hänen ongelmansa, ei sinun. Tekisi varmasti hänellekin hyvää katsella vähän peiliin, näin ulkopuolelta tilannetta tuntematta.

ap

Vierailija
19/31 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä käyttää yleisön pyynnostä myös sormia/nyrkkiä.

Vierailija
20/31 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten isompaan aivotyöhön kyennyt?

Varpailla kirjoittelu on kiva taito, harmi etten kykene siihenkään;)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi