Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ostakaa omakotitalo jo ette elämän ääniä kestä" on ovia paiskovien ja tömistelevien törkimysten lempipuolustus

Vierailija
13.10.2025 |

Koska minä ja minun oikeudet.

Kommentit (264)

Vierailija
261/264 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri käy melkein joka helvetin päivä suihkussa 1-2 välillä yöllä. Ja joka ikinen kerta herään siihen korvetulppienkin kanssa, enkä saa unta tuntiin. Alkaa mennä hermot. Jos se tapahtuisi satunnaisesti ei ongelmaa olisi, mutta kuulen kuinka naapuri on ylhäällä illalla ennen hiljaisuutta, niin miksei se voi käydä suihkussa silloin...

Vierailija
262/264 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapuri käy melkein joka helvetin päivä suihkussa 1-2 välillä yöllä. Ja joka ikinen kerta herään siihen korvetulppienkin kanssa, enkä saa unta tuntiin. Alkaa mennä hermot. Jos se tapahtuisi satunnaisesti ei ongelmaa olisi, mutta kuulen kuinka naapuri on ylhäällä illalla ennen hiljaisuutta, niin miksei se voi käydä suihkussa silloin...

Lapsena asuttiin jonkin aikaa Helsingin Krunikassa. Talossa oli veräjähissi ja raitiovaunujen kiskot todellakin kirskahtelivat. Äänet tuovat edelleen hyvät muistot tuosta ajasta.

Mikä siinä on, et naapurin suihku voi olla noin ärsyttävää, mut jotkut toiset, kovat äänet, ovat vain mukavia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/264 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun yläkerrassa aletaan tiputella laminaattilattialle tavaroita yleensä jo heti klo 7 JOKA AAMU. En käsitä mitä oikein puuhaavat.

Mulla kans oli tällainen tavaroiden tiputtelija yläkerrassa, onneksi loppui. Jotain käsipainoa se tykkäs heitellä lattiaan aamuin ja illoin, joskus yölläkin.

Tämän olin unohtanut. Aikainen tai myöhäinen jumppahetki kyllä rassaa alakertalaisia. Varsinkin noilla painoilla. Ne jytisee aika kovasti alakertaan. 

Vierailija
264/264 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinunlaisillasi on kyllä päässä vikaa jos tuollaiseen herää korvatulppia käyttäessä. Ihme miten itse pystyn nukkumaan päiväaikaan vilkasliikenteisen kadun varrella olevassa kerrostalossa kaikkien muiden päiväaikaan kuuluvien äänien keskellä aivan hyvin korvatulppieni kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän