Ero ja katuminenko?
Erosin viikko sitten 3 vuoden suhteesta ja nyt koen ja mietin että teinkö oikean ratkaisun. Eli siis alusta alkaen tuntui että suhteessa oli kaikki hyvin. Kun ekan kerran kohtasin tämän miehen tuntui kuin olisin aina tuntenut hänet ja hänen kanssaan oli todella helppo olla oma itsensä. Mutta mitä enemmän olimme yhdessä sitä myötä tulivat myös ongelmat. Minä itse rakastan omaa aikaa ja mies taas halusi olla koko ajan yhdessä tai yhteydessä. Viestein sekä soitoin. Hän myös joi todella paljon mikä vaikutti hänen käytökseen. Annoin todella paljon anteeksi kaikenlaista enkä kokenut saavani mieheltä samalla tavalla. En saanut tukea surussa tai iloissa kun taas minä tein kaikkeni hänen eteensä. Se alkoi käymään raskaaksi mutta siltikin kaikesta huolimatta tuntuu että menetin jotain aitoa. Onko kellään kokemusta? Tarvitsen tukea tässä asiassa. Perheeni ja läheiset ovat huomanneet suhteessa olessani käytöksen muuttavan olin vihainen,streessantunut ja puhuin paljon että en jaksa myöskään suhdetta. Olen niin monta kertaa myös sanonut tästä miehelle joka aina vannoi muuttuvansa ja teki kuulemma parhaansa. Vaadinko liikaa vai väärältä ihmiseltä?
Kommentit (2)
Minulta tuli äsken todella löysät ripulit, oli pakko käydä suihkussa kun alaselkäkin oli paskassa
Sun kirjoitustyylin tunnistaa todella helposti. 0/5