Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

erikoinen syy miksi mies ei voisi pettää minua, vai onko?

Vierailija
13.04.2007 |

en tiedä. Kertokaa onko teidän mielestä. Kun tästä ollaan puhuttu niin mies sanoo että ei voisi pettää mua tyttömme takia. Toki en ole sinisilmäinen ja tiedän (kokemuksesta xmiehen kanssa) että väärä hetki väärä tunnelma jne voi johtaa mihin vain vaikka kaikki olisi kuinka hyvin. Mutta hän perustelee tämän kannan sillä että ei voisi tyttären (3v) silmiin katsoa sen jälkeen koska kokee että se ois väärin häntä kohtaa kohdella hänen äitiään niin, että ei voisi ikinä olla semmoinen isä tytölle. Että onko tämä harvinainen ajatustapa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni

Vierailija
2/8 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan miehenikin), että mun olisi matalampi kynnys pettää mieheni luottamus kuin lapseni.

Siis lapsemme takia en voisi pettää miestäni.

Lapsihan kärsii vanhempiensa pettämisjutuista ja muistakin ongelmista uskomattoman paljon.

Vierailija
4/8 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin paljon iloisempi ja paremmalla tuulella kun mulla oli salasuhde.

Vierailija
5/8 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on eräs klassisimmista selityksistä mitä olen pettävän miehen suusta kuullut :)

Ei lapsi siitä mitenkään kärsi jos isä pettää, eikä jää kiinni. Ja niin kauan kun kotona on vaimo, joka nielee tuollaisetkin selitykset, niin tuskin jää koskaan kiinni jos pettää.

Vierailija
6/8 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Että onko tämä harvinainen ajatustapa?

Vierailija
7/8 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasin tavoin mulle tulee sama fiilis. Mitä enemmän on tarvetta todistella ja selittää, sitä harvemmin on puhtaat jauhot pussissa.

Jos mun elämään ei kuulu jotkut rikokset, niin ei kuulu mun arvomaailmaan ja piste. Ei tulisi pieneen mieleenkään selitellä, että miksi en vaikka ryöstä pankkia.

Vierailija
8/8 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Best gift you can give your child is, love for her mother" ..... siita voi tulkita jo paljon;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi