Miten päästä yli miehen sanoista?
Olemme olleet yhdessä lähemmäs 20 vuotta. Olen aina ollut miellyttäjä, tehnyt kuten hän on halunnut ja antanut periksi kaikessa. Tänä vuonna olen kokenut jonkunsortin uupumisen ja pyytänyt häntä ensimmäisen kerran auttamaan minua. Hän ei ole ollut halukas koska minä olen aina tehnyt kaiken joten miksen nytkin tekisi.
Tänään hän sanoi että hän olisi aina halunnut jonkun toisenlaisen. Ja siihen perään luetteli läjän luonteenpiirteitä joita minulla ei tarpeeksi kuulemma ole. Tuntuu, ettei hän ole koskaan rakastanut minua, vaan sitä, että minä olen palvonut ja palvellut häntä.
Olen murskana, enkä tiedä miten pystyn jatkamaan "normaalisti"...
Kommentit (37)
Itse määrität miten sua kohdellaan. Ukko pihalle, mutta ethän sinä uskalla.
Naisen isoin moka on olla palvelija ja mielistelija. Mita enemman laittaa hanttiin ja pistaa miehen tekemaan sen enemman han arvostaa.
Minakin kannoin kuin idiootti painavat kantamukset ja tein kaiken ja paalle sain vain haukut. Ei kiitosta, ei kunnioitista. Ne tulee kun lopettaa mielistelyn ja keskittyy itseensa.
Jos suhteenne perustuu siihen, että sinun täytyy täyttää hänen vaatimuksensa ja pyöriä kokonaan hänen ympärillään, sinun pitäisi vastata hänelle ja sanoa, miten hän ei täytä sinun tarpeitasi.
Ei sun tarvitse päästä tuosta yli, ei tuollaisen jälkeen voi enää jatkaa ja säilyttää itsekunnioituksensa. Kun lähdet, löydät vähitellen itsesi, sen kuka olet, vaikka alussa voi olla tosi vaikeaa. Mutta pystyt siihen. Älä kerro mitään hänelle, koska et voi olla varma miten reagoi. Järjestä asia ja poistu, ehkä luotettavan ystävän avustuksella.
Jos et heti uskalla lähteä, niin ala ainakin salaa säästämään rahaa. Toivottavasti teillä on erilliset tilit ja toivottavasti sulla on omat tulot. Säästä kaikesta mahdollisesta nyt, tulet tarvitsemaan niitä rahoja, tapahtuipa ero viikon päästä tai neljän vuoden päästä.
Tuo mies tulee jättämään sut ja sillä on parasta aikaa ainakin harkinnassa tai kiikarissa toinen nainen, ellei ole jo sivusuhde päällä. Varo vain.
Sanoiko mies tämän ihan selvin päin, rauhallisesti ja tosissaan keskellä ns. normaalia päivää?
Vierailija kirjoitti:
Naisen isoin moka on olla palvelija ja mielistelija. Mita enemman laittaa hanttiin ja pistaa miehen tekemaan sen enemman han arvostaa.
Minakin kannoin kuin idiootti painavat kantamukset ja tein kaiken ja paalle sain vain haukut. Ei kiitosta, ei kunnioitista. Ne tulee kun lopettaa mielistelyn ja keskittyy itseensa.
Niinpä. Olen myös huomannut, että on parempi olla vähän prinsessa, koska muuten miehet eivät kunnioita. Vaikka niin haluaisi tasa-arvoa ja vihaisi kilpailua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä teidän taloudellinen tilanne on? Onko avioehtoa? Mites omistussuhteet talon suhteen yms.? Onko lapsia? Jos on, ovat varmaankin jo teini-iässä?
Minä jätin 12v jälkeen puuksi muuttuneen sian. Ei ollut mitään yhteistä mainittavaa varallisuutta. Sain sossusta vukraasuntoon takuuvuokran. Oma palkka riittä elämiseen hyvin ja AAAAHHH ... TÄTÄ VAPAUTTA JOKA SUHTEESSA... NYT ELÄMÄ MAISTUU ELÄMÄLTÄ PITKÄSTÄ AIKAA. 👍🏻👍🏻💃💃💃💃
Sanoiko mies, että haluaa eron? Vai vihjailiko vain?
Onko ollut pettämisen merkkejä?
hänellä 100% varmuudella rakastajatar. näillä lentävillä hyvin usein on. hanki sinäkin kunnon seksiä oikelta mieheltä, kun mikkihiiri on reissussa.
Kuka on niin tyhmä kuten ap, jotta kuluttaisi 20v mieheen joka ei välitä kumppanista paskaakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä teidän taloudellinen tilanne on? Onko avioehtoa? Mites omistussuhteet talon suhteen yms.? Onko lapsia? Jos on, ovat varmaankin jo teini-iässä?
Minä jätin 12v jälkeen puuksi muuttuneen sian. Ei ollut mitään yhteistä mainittavaa varallisuutta. Sain sossusta vukraasuntoon takuuvuokran. Oma palkka riittä elämiseen hyvin ja AAAAHHH ... TÄTÄ VAPAUTTA JOKA SUHTEESSA... NYT ELÄMÄ MAISTUU ELÄMÄLTÄ PITKÄSTÄ AIKAA. 👍🏻👍🏻💃💃💃💃
Nieletkö?
Niele sinä äitisi tissiä. Olen päättänyt elää yksin vapaana loppuelämäni. En tee miehellä mitään. Pärjään yksinkin. 🤣🤣🤣🤣
Pää kylmänä nyt. Ala suunnittelemaan lähtöä, eikä sanan sanaa kenellekkään. Jaksamista tv mies