Pyykinpesu aineet}hajustetut🤢
Lopettakaa niiden käyttö yleisissä pesutuvissa,johan maalaisjärkikin sen sanoo.Peskää omilla koneillanne niillä liddlirustanormal millä aineillanne.Koko koti käryää,päätä särkee kaikilla ja mies uhkaa lähteä muualle nukkumaan.Sen tiedän että nää horror tuoksut ei lähde millään enää vaatteista.Ei olla mitään allergikkoj tai tuoksu vihaajia muuten.Koko kämppä haisee wunderbaumilta.Kyllä vituttaa.
Kommentit (22)
Jospa hankit itse oman koneen ja peset millä haluat.
Se on hirveä löyhkä. Samoin partavedet. Kaupassakin heti huomaa, että joku ulkolainen ukko on siellä, vaikka ei päällepäin erota.
Aikamoinen pillittäjä-miesvässykkä.
Sen vuoksi mulla onkin oma kone.. Yleisissä pesutuvissa on sääntö että ei hajustettuja aineita, ilmoita isännöitsijälle niin käy laittamassa lapun, ja kun tiedät kuka niillä pesee (varauslistasta selviää) niin tee ilmoitus. Meillä eivät uskoneet ja häätö tuli, koko talo valitti asiasta paitsi me kellä on oma kone, tosin rappukäytäväkin lemusi.
Kuljin tänään kolme metriä erään thaimaalaisen pariskunnan perässä ja heistä levisi todella tymäkkö huuhteluaineen lemu nenääni asti. Outoa että jotkut haluavat haista imelälle huuhteluaineelle.
Vierailija kirjoitti:
Sen vuoksi mulla onkin oma kone.. Yleisissä pesutuvissa on sääntö että ei hajustettuja aineita, ilmoita isännöitsijälle niin käy laittamassa lapun, ja kun tiedät kuka niillä pesee (varauslistasta selviää) niin tee ilmoitus. Meillä eivät uskoneet ja häätö tuli, koko talo valitti asiasta paitsi me kellä on oma kone, tosin rappukäytäväkin lemusi.
Ei meillä ainakaan ole tuollaisia sääntöjä. Se sääntö pitää lukea järjestyssäännöissä.
Ei lopeteta. Käytetään jatkossakin mitä hajuja halutaan. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuljin tänään kolme metriä erään thaimaalaisen pariskunnan perässä ja heistä levisi todella tymäkkö huuhteluaineen lemu nenääni asti. Outoa että jotkut haluavat haista imelälle huuhteluaineelle.
Meillä on yksi hirmu kiva sukulaisperhe.
Rouva ostaa paljon kaikenlaista kivaa, jota sitten lahjoittaa eteenpäin. Mielellään kieltäydyn jo tarjouksistaan.
Se heidän käyttämänsä huuhteluaine on niin vahvan hajuista, että jopa koriste-esineet tuoksuvat sille, puhumattakaan jostain tyynynpäällisistä.
Ei ne lopeta. Innostuvat vaan kun valitat. Ja lykkäävät liikaa pesuainetta koneeseen muutenkin. Siksi ostin oman koneen ja vielä kuivausrummunkin.
Hajun saa pois pesukoneista pesämällä 60-95C ohjelmassa 10-15 min.
Meillä tarttuu hajut vaatteisiin kuivaushuoneesta. Lähtee vasta 3-4 pesukerran jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tarttuu hajut vaatteisiin kuivaushuoneesta. Lähtee vasta 3-4 pesukerran jälkeen.
No jo on luulotauti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pesukone lämmittää veden 10-15 minuutissa noin korkeaksi lämpötiloiksi?
Vierailija kirjoitti:
Sellanen tarina siellä
Häviäisi kyllä oikeudessa taloyhtiö aika nopeasti jos haadon syynä on että käyttää hajustettua pesuainetta 😂
Se haju kyllä haihtuu vaatteista päivässä pois. Luulotautiset haistaa omiaan.
Paitsi jos kyseessä on joku tosi halpa tuote niin ehkä sitten tuoksuu kauemmin.
Itse käytän huuhteluaineena tuoksuvaa ja se katoaa aina aika nopsaa vaatteista.
Meidän pesulassa isompi ongelma on ummehtunut tuoksu kun ihmiset pesee pyykkejä 30 asteessa
On kyllä outoa, että teillä ei ole omaa konetta, kun olette noin hirvittävän yliherkkiä.
Huuhteluainetta ei tarvi mihinkään, osa pyykinpesuaineista on liian tymäkästi hajustettuja
Vierailija kirjoitti:
Se haju kyllä haihtuu vaatteista päivässä pois. Luulotautiset haistaa omiaan.
Paitsi jos kyseessä on joku tosi halpa tuote niin ehkä sitten tuoksuu kauemmin.
Itse käytän huuhteluaineena tuoksuvaa ja se katoaa aina aika nopsaa vaatteista.
Meidän pesulassa isompi ongelma on ummehtunut tuoksu kun ihmiset pesee pyykkejä 30 asteessa
Ei haihdu! Nyt on ilmeisesti tullut jotain uusia, vahvempia pesuaineita/huuhteluaineita. Ostin kirpparilta paidan (puuvilla/modaalia) jonka pesin normaalisti pesulapun sallimassa 40asteessa, myöhemmin 60 asteessa, liotin etikassa, paljon välihuuhteluja ja pesuja ja aina vain haju jäi. Kuivatin paitaa ulkona aina toimenpiteiden välissä eikä haju haihtunut. En ole mitenkään hajuherkkä ja hyvät hajuvedet on vain miellyttäviä mutta tämä oli jokin teollinen jotain kukkia jäljittelevää käryä jota en vain pystynyt sietämään. Nyt paita oli lopulta mäntysuopanesteliuoksessa likoomassa jonka jälkeen ulkona narulla kaatosateessa viikon (täällä satoi enemmän tai vähemmän koko viikon) ja lopulta laitoin paidan vielä huuteluohjelmalla koneessa pyörimään ja ripustin ulos kuivumaan. Taisi olla viime viikon keskiviikko kun paita ei enää haissut. Kummeksuttaa asiassa se että puuvillan luonnonmateriaalina luulisi ettei niin lukitse hajuja itseensä kuten tekokuidut että miten se haju oli niin tiukassa ja mikähän se edes alun alkaenkaan oli.
Miksei allergikko voi hankkia omaa konetta? Jos itse olisin yliherkkä, en todellakaan alkaisi pesemään yleisillä koneilla.