Oikeasti, menkää tutkimaan miehenne kännykkä
On parempi tietää asioiden oikea laita, kuin elää valheessa.
Kommentit (13)
voisin sen tehdä koska tahansa, mutta miksi ihmeessä? jos mies pettää niin varmaan jää ennen pitkään kiinni kuitenkin... en ala salapoliisiksi tutkimaan toisen tavaroita, ajatuskin on aika nolo...
on varmaan myös niin tyhmä ettei käytä kortsua. Ja se merkkaa sitten mahdollisia tauteja.
Että ottakaa selvää ajoissa, parempi niin.
että jättää puhelimeen salarakkaansa viestejä ja ei tyhjennä puhelimne muistista hänelle soitettuja puheluita? Varmasti on salarakas eri nimelläkin, jos on numeron edes tallentanut muistiin
Tai se oli niin päissään, ettei muistanut. Nimi oli vain nimikirjaimilla.
auttakaa nyt miten voin tutkia sen? Mistä näkee soitetut numerot? Please siskot mies varmaan pettää mua puhelimessa. Se on sellainen jossa veivattava numerotaulu päällä siis puhelin ei mies. Aargh en voi olla olemassa jos puhelimessa onkin joku nainen.
kävin tutkimassa salaa!
Kaikki viestit minulta! Pari yli vuoden vanhaa ystävänpäivän toivotusta kavereilta.
Mies on sanonut että meiltä ei voi soittaa kännyköihin, vain toisiin lankapuhelimiin. Alako siis kurkkia lähitienoon ikkunoista naisia joilla olis lankapuhelin.
Totta kai siitä voi soittaa kännyköihin myös. Sen naisystävällä on kännykkä ja paljastuttuaan se aikoo käyttää tuota alibinaan, eli ei muka oo voinu soittaa kännykkään ku on luullut ettei lankapuhelimesta voi. Joko uskot?
Se on törkeää yksityisyyden loukkaamista ja mies saa ihan itse kertoa, jos on jotain kerrottavaa.
revin kyllä lankapuhelimen johdon poikki. Huomenna meen ostamaan miehelle kännykän ja avaan liittymän omiin nimiin. Lankapuhelin jää vain minun yksityiskäyttöön ettei se vaan petä mua. NYyh.
ja löysin viestejä joltain naiselta jota en tunne :( Voi kyllä olla ihan viatontakin, en tiedä.. täytyy ottaa puheeksi miehen kanssa.
A) löytyikö misujen numeroita tai tekstareita
B) onko mies säilyttänyt teidän halipusitekstarit
C) millä nimellä Sinä löydyt miehesi numeromuistiosta? Omalla vai hellittelynimellä?