Mikä ruoka teillä tänään
Täällä tehdään kai nakkikeittoa, ei ole tehty moneen vuoteen ja taas sitä kohta on.
Kommentit (87)
Possun sisäfile ja valkosipuliperunat sekä salaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti jotkut laittaa ruokaa. Propsit näille.
Mä asun nykyään yksin , enkä enää jaksa itsele ruokaa laittaa, lapset siis jo lähteneet kotoa. Syön muusia ja uunimakkaraa juustolla. Ja joku salaatti. Tän enempää en viitsi itselle.
Silloin kun lapsoset tulevat kotiin, meillä o sunday roast, asuin aikoinaan briteissä ja tämä perinne jäi sieltä. Ens viikonlopouna taas! Istutaan ja jutellaan tuntikausia!
Mä oon asunut koko aikuisikäni yksin, eli noin 25 vuotta. Eikö ihmiset arvosta itseään tarpeeksi, että tekisivät itselleen hyvää ja ravitsevaa ruokaa? Miksi siihen tarvisi jonkun/joitakin muita? Ihan outo ajatus mielestäni. Todellakin "viitsin" tehdä itselleni niin hyvää ruokaa kuin mahdollista.
Samaa ihmettelen?? Asun 5kk vuodesta yksin ja teen 2 herkkuateriaa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä asun nykyään yksin , enkä enää jaksa itsele ruokaa laittaa, lapset siis jo lähteneet kotoa. Syön muusia ja uunimakkaraa juustolla. Ja joku salaatti. Tän enempää en viitsi itselle.
Silloin kun lapsoset tulevat kotiin, meillä o sunday roast, asuin aikoinaan briteissä ja tämä perinne jäi sieltä. Ens viikonlopouna taas! Istutaan ja jutellaan tuntikausia!
Mä oon asunut koko aikuisikäni yksin, eli noin 25 vuotta. Eikö ihmiset arvosta itseään tarpeeksi, että tekisivät itselleen hyvää ja ravitsevaa ruokaa? Miksi siihen tarvisi jonkun/joitakin muita? Ihan outo ajatus mielestäni. Todellakin "viitsin" tehdä itselleni niin hyvää ruokaa kuin mahdollista.
Älä viitti niuhota. Kun olet koko aikuisikäsi vääntänyt ruokaa isoll
Tottakai viitsii!?
Meillä on ollut 4 nälkäistä lasta jotka nykyään käyvät perheineen parin kk välein syömässä ja todellakin laitan päivittäin 1-2 hengelle 2x ruokaa
Tein karjalanpaistia ja perunoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kauan meni ennen kuin alkoi toisten arvostelu.
Burgundinpata ja keitetyt perunat
Valkosipulia kauheasti. Spagettia limettä, avokadoja, appelsiinin paloja , punajuuri pihvejä. Teetä hunajaa . Chilijuustoa. Juustonaksuja ja suklaata. Lihottaa mutta ihanaa. Ekat piparit. Lakritsajäätelö odottaa huomiseen. Vinkki piltti lastenruoka puolella on soseena mangoa mikä on aikuisillekin sopiva C - vitamiini. Käy vanhuksille. Toki ei likaa makeaa jos verensokeri nousee.