Anne Hathaway, oliko mielestäsi kauniimpi 18- vai 42-vuotiaana?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Anna Hahtaway on oiva esimerkki, miten miesten ja naisten naismaku ovat kaukana toisistaan.
Vastaus kysymykseen, että on ikääntynyt kauniisti, mutta kyllä hän nuorempana oli paremman näköinen.
Mitä luulet että miehet ja naiset ajattelee erilailla hänen ulkonäöstään?
Itse miehenä ajattelen että panisin, ihan ok näköinen vaikkei se mikään superkaunotar ole. Paremman näköinen kuin valtaosa suomalaisista naisista. Jos vertaa 40v suomalaisiin naisiin, niin voittaa varmaan 99%.
Oli paremman näköinen 18 vuotiaana, muttei sen ulkonäkö nyt niin merkittävästi ole muuttunut.
18. totta kai. Siitä eteenpäin onkin loivaa alamäkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18v.
Kukaan nainen ei ole kauniimpi 42 vuotiaana. Et sorry nyt vaan mammat.
"Mutku multa pyydetään vielä alkossa paperit alkossa ja tinderissä joku mies sano et oon ihan parikymppisen missin näköinen..." 🤡🤡🤡🤡🤡🤡
No Anne Hathawaylta ei pyydetä papereita.
Voi olla että suomalaisessa alkossa pyydettäisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit nyt laittanut kuvat, miltä näytti missäkin iässä!
https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/uhSdeOoIkmEg08.vAtbXFA--/YXBwaWQ9aGln…
https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/uhSdeOoIkmEg08.vAtbXFA--/YXBwaWQ9aGln…
Hyvältä näyttää molemmissa! Ehkä 2023 jopa paremmalta!
Joo ja siis lähes samalta, 2023 vaan vaaleampi iho ja vähä silmäkulmassa ryppyjä. Minusta 2023 paremmalta, ihon takia, tykkään paljon kalpeasta ihosta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ot, mutta en ole koskaan tykännyt tästä näyttelijästä. Joku outo feikki vaibi niin etten voi katsoa elokuviaan.
Sama. On vaikea sanoa, miksi näin on. Ihan kaunis silti kyllä.
Ok, meitä on muitakin. Multa jäi sen Paholainen pukeutuu Pradaan katsominen kesken, kun ei vaan pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Hahtaway on oiva esimerkki, miten miesten ja naisten naismaku ovat kaukana toisistaan.
Vastaus kysymykseen, että on ikääntynyt kauniisti, mutta kyllä hän nuorempana oli paremman näköinen.
Itse miehenä ajattelen että panisin, ihan ok näköinen vaikkei se mikään superkaunotar ole. Paremman näköinen kuin valtaosa suomalaisista naisista. Jos vertaa 40v suomalaisiin naisiin, niin voittaa varmaan 99%.
Oli paremman näköinen 18 vuotiaana, muttei sen ulkonäkö nyt niin merkittävästi ole muuttunut.
Miksi miehet ajattelevat aina itsensä kautta, että panisin. Vaikka ei olisi mitään mahiksia, siis panna miksi se itse siihen väliin.
Naiset antaa toisilleen olkapäätä ja solidaarisuuden nimissä vastaavat 42 kun miehet kertoo rehellisesti että 18.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki paremman näköinen vieläkin kuin mitä mammat oli 18 vuotiaina.
Oletko koskaan nähnyt yhtään suomalaismiestä?
Heissä on surullinen selitys naisten ulkonäköön.
Joo-o.. että olenko suomessa asuvana koskaan nähnyt suomalaismiestä... Mitäs luulet sherlokki...
Ei se suomalaisesta miehestä ole kiinni pitääkö suomalainen nainen huolta ulkonäöstään. Kyllä jotkut on ihan hyvännäköisiä 18 vuotiaina, joten ei se geeneistä ole kiinni. 40 vuotiaista ei juuri kukaan. Joskus 30 vuoden paikkeilla tapahtuu joku ihme morfoosi jolloin muuttuvat täti ihmisiksi ja viimeisetkin rippeet seksikkyydestä katoavat. Ulkomailla sentään joskus värähtää viisari vanhemmillekin naisille.
Vierailija kirjoitti:
Tiukempi pillu 18 vuotiaana
Kyllä sillekin on kiristysleikkaus, joten ei sitä tiedä..m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ajattelevat aina itsensä kautta, että panisin. Vaikka ei olisi mitään mahiksia, siis panna miksi se itse siihen väliin.
Ööh? Tässähän ap kysyi hänen ulkonäöstään. Ja ei se kyllä mieheltä mitään ajattelua vaadi, joko nainen on pantavan näköinen tai ei.
Estrogeeni vähenee kehossa vanhemmiten jota 18 v on naisellisempi.
Vierailija kirjoitti:
18v.
Olin 18-vuotiaana finninaama ja lisänä pyöreät lapsenposket. Sanoisin että paremman näköinen olin ainakin 38-vuotiaana. 40-vuotiaana tuli yhtäkkinen rupsahdus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan kysyttiin, onko kauniimpi. Ei sitä, panisitko vai menisitkö naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset antaa toisilleen olkapäätä ja solidaarisuuden nimissä vastaavat 42 kun miehet kertoo rehellisesti että 18.
Jos nyt nainen vaikka tykkää naisista niin mitä väliä miesten mielipiteellä?
Ei lesbot toivo kumppanilleen mahdollisimman nuorta ulkonäköä niin kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18v.
Olin 18-vuotiaana finninaama ja lisänä pyöreät lapsenposket. Sanoisin että paremman näköinen olin ainakin 38-vuotiaana. 40-vuotiaana tuli yhtäkkinen rupsahdus.
Miehet ei näe finnejä tai pyöreitä lapsen poskia vaan kauniit silmät, tiukan kropan jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin Pena panis.
Mitä enemmän lapsen näköinen sitä kauniinpi ja kiimaisemmin nussisin joten 18 v
Hyvältä näyttää molemmissa! Ehkä 2023 jopa paremmalta!