Jos olisin sinkku, niin millaisen miehen saisin näillä spekseillä?
38v.
Pituus 158cm, paino 56kg.
Olen hoikka ja harrastan ratsastusta, pilatesta ja tanssia, joten kroppa on ok. Olen jopa ihan kaunis omasta mielestäni, kaverini ilmoitti minut Miss Turku -kilpailuun, mutta jätin todellakin menemättä. :) Olen niin pätkä ja ujo. (Vähän omaa kehua tässä.)
Olen fysioterapeutti.
Mulla on 17v. lapsi (opiskelee lukiossa viimeistä vuotta). On hyvät välit tyttäreeni.
En käytä mielialalääkitystä ja pääni on kasassa, mutta olen satunnaisesti alakuloinen ja sosiaalisia tilanteita jännitän välillä. Ahdistun stressistä.
Osaan pitää hauskaa ja juhlia, mutta kallistun kotona saunomisen ja leffaillan pariin. Kavereita on, mutta viihdyn kainalossa. Seksistä pidän kun kumppani on oikea.
Luen fantasiaa, olen kiinnostunut historiasta ja käyn joskus täällä keskustelupalstalla. En ole Instassa, Face-tili on, mutta ratsastusharrastuksen takia.
Pidän mukavista ja kilteistä miehistä, joilla on empatiakykyä ja jotka ottavat vastuuta elämästään. Ulkonäkövaatimuksia ei ole, kunhan tykkää liikkua eikä juo päivittäin.
Olen hieman arka joten mieheltä kaipaan eniten hellyyttä.
Mulla on isä, äiti kuoli kun olin nuori. Ei sisaruksia.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Kova kamppailu markkinoilla on paljon samaa kalipeeria.
No naisilla riittää miehiä paremmin valinnan varaa......Ap vain on ottanut miesten tavan erota; hakee ensin itseeen ensin uuden kumppanin ja erooaa mahd. vasta sitten. Naiset kun tavallisesti eroavat vannomalla ,etteivät enää koskaan haluaisi parisuhteeseen sen jälkeen kun ovat eronneet.
Olisin juuri Sinulle sopiva poikaystävä.
Olen aseksuaali 68-vuotias, 168 cm pitkä, 111 kiloinen karvainen muttta kalju poikamies.
Minulla on perussairauksina harmaakaihi, diabetes, verenpainetauti, korkea kolesteroli ja lisäksi olen liikuntarajoitteinen.
Nivel- ja välilevyrikkoa yms.
Toivun parhailla aivoinfraktista ja minulla on lääkitys kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön.
Olen köyhä mutta kunniallinen ja REHELLINEN !
Saat fwb:n. Ratsastus kertoo sun fyssarin palkan menevän pelkästään harrastukseen, jossa todennäköisesti olet jakanut hyvin monelle.
Et ole parisuhdematskua, mutta varmasti hauskaa seuraa pariksi illaksi.
Sellaisen miehen, joka kiinnostuu sinusta ja joka myös tulee toimeen kanssasi pidemmän päälle.
Ei ole mitään taulukkoa, että ratsastusta harrastava nainen saa pianonsoittoa harrastavan miehen ja 158-senttinen nainen saa punatukkaisen miehen.
Jos haluat mukavan ja kiltin miehen, jolla on empatiakykyä ja joka ottaa vastuuta elämästään ja joka tykkää liikkua eikä juo päivittäin, sinun kannattaa aktiivisesti havainnoida miehiä, joita tapailet ja pyrkiä katsomaan, miten he reagoivat eri tilanteisiin ja kohtelevat erilaisia ihmisiä (ei vain sinua) ja olla valmiina luovuttamaan miehen suhteen heti, jos ilmenee jotain, mikä ei kuulu näihin ominaisuuksiin. Mutta jos et ole sinkku, niin tuskin tapailet muita miehiä.
Nussisin paskaluukkuun hevostallilla mahtavalla voimalla. Tytär voi osallustua myös
Vierailija kirjoitti:
Saisit sellaisen miehen, jonka jo olet saanut (et ole sinkku).
En ole vielä mutta olen kyllästynyt nykyiseen ja haluan paremman. Siksi tiedustelen minkälaista miestä voisin saada.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisit sellaisen miehen, jonka jo olet saanut (et ole sinkku).
En ole vielä mutta olen kyllästynyt nykyiseen ja haluan paremman. Siksi tiedustelen minkälaista miestä voisin saada.
-ap
Laskit juuri mahdollisuuksesi pyöreään nollaan. Onnea. Petturi.
No siis aloitus on tietenkin provo.
Mun mielestä tässä oli kuvattu aika hyvä ja laadukas tavallinen nainen, mielenkiintoista oli odotella että mitä vikoja hänestä löytyy.
Hoikkuus tuli yllätyksenä, olisi pitänyt laittaa hänelle vähemmän painoa.
158cm ja 53kg.
Muutoin samat speksit.
Millaisen miehen saisin? :)
Olet hyvin normaalipainoinen, et hoikka. Joko käsityksesi vartalostasi on vääristynyt tai sitten olet itse oikeasti lihava, etkä oikein hahmottanut minkälaisen painoindeksin omaava ihminen on hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen olet hankkinut nuorena. Oliko vahinko?
Tästä johtuen lapsi on kohta aikuinen, joten erittäin iso plussa. Moni vasta ap:n iässä suunnittelee perheen perustamista, mikä taas on nounou itselle.
Kuvailun perusteella ap on järkevä ja aktiivinen nainen, joka saa ilonsa elämään muustakin, kuin somepyllistelystä ja jatkuvasta bilettämisestä. Mutta minäkin olen valitettavasti liian vanha hänelle. :)
Vierailija kirjoitti:
Voisit minusta saada sen mukavan ja kiltin miehen rinnallesi.... Periaatteessa vaikka minut avikka vähän tuntusi hurjalta, että sinulla on "jo" lähes täysi-ikäinen lapsi ja minulla vähän sinua nuorempana ei haaveistani ja unelmistani ja yrityksistäni huolimatta ole ollut mahdollsiuutta löytää rinnalleni ketään, jonka kanssa olisin voinut elää toteen haaveeni lapsen saamisesta. No en aio hirttaytyä haaveeseeni lapsien saamisesta. Enempi tuo saa ajattelemaan, että miten yleisemmin arvomme ja haaveemme tulevaiuudeb suhteen menisivät yksiin, kun en oleta, että sinä Ap haluaisit enää "aloittaa alusta" e. saada enää lapsia vaikka, mistä minä tietäisin halutako vai et.
Jaksaisitko oikeasti tukea vaikeuksissa ja taistella yhdessä maailmaa vastaan vai olisitko niin kiltti, että kun tulee vastoinkäymisiä, et uskaltaisi puolustaa perhettäsi? Menetätkö työsi sille energiselle kollegalle, joka osaa puhua oikealla tavalla ja mielistellä johtoryhmää? Jos lapsesi sairastuisi, uskaltaisitko vaatia hoitoa röyhkeästi ja väsymättä? Jne jne
Yli-ikäinen ja lihava, kuten AP, niin jää mies saamatta kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Yli-ikäinen ja lihava, kuten AP, niin jää mies saamatta kokonaan.
Lisätään vielä että on Ex-WT-teiniäiti ... tuommoiseen ei kosketa pitkällä eikä lyhyellä tikulla.
Varmasti saisit tasokkaan miehen, jolla on myös elämänhallinta kunnossa ja omaisuutta edes hieman kertynyt esim. Asuu omistusasunnossa.
Esim. Nelikymppinen luokanopettajamies, jolla ei ole lapsia tai Max kaksi teini-ikäistä lasta.
Käytännössä saat noilla eväillä melkein millaisen miehen tahansa jos vaan et ole häntä kohtaan kauhea riivinrauta.