Pedofiili tapettiin raaalla tavalla vankilassa :)
Kommentit (294)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoot pedari mutta aivan järkyttävää miten ihmiset hekumoivat tämän kuolemalla.
No ehkä ymmärrät sitten kun sinut joku raisaa avuttomassa tilassa. Jos on helpompi empatisoida tekijää kuin uhreja niin se kertoo aika paljon sinusta ihmisenä myös.
Mä en pidä rattijuopoista enkä huumekuskeista. Saanko tappaa heidät ilman tuomiota? Mä en myöskään pidä talousrikollisista, jotka veronkierrolla tienaavat omaisuutensa. Saanko tappaa heidät ilman tuomiota? Vai onko niin, että vain rikolliset, joista sä et pidä saa tappaa?
-eri-
Onko nyt siis niin, että tämä ped arin tap paja ei saa tuomiota teostaan?
"jne uhria pitää suojella kansanjoukoilta jne"
Totta kai uhrin suojeleminen pitää olla prioriteeteissä ykkösasia. Ei joku oman käden kosto voi olla niin tärkeää, että sillä aiheutetaan uhrille lisää kärsimystä (tai no, näköjään voi...)
Sinänsä kyllä pidän pedarimammoille kostamista täysin oikeutettuna ja liputan koston puolesta, jos se tehdään oikein. Nyt se tehtiin kuitenkin väärällä tyylillä. Sen olisi voinut toteuttaa siten, ettei siinä uhmata oikeuden täysin ymmärrettävää ja oikeaa päätöstä lapsien suojelemisesta.
Joku onnistui kaivamaan nimet esille. Se joku olisi voinut hoitaa koston jollain muullakin tavalla, jos kosto niin himottaa. Ei näin, että vähät välitetään uhreista. Jos pokka ei riitä toteuttamaan perinteisellä tyylillä, sitten ei kosteta.
Väkivalta ja oikeuden ottaminen omiin käsiinsä on toki väärin, mutta koska väärintekijöitä on maailma täynnä, ei varmaan kannattaisi raiskailla vauvoja, jos ei halua lisätä todennäköisyyskertoimia siihen, että sattuu törmäämään toiseen väärintekijään, joka päättää että sinä olet teistä kahdesta se pahempi väärintekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoot pedari mutta aivan järkyttävää miten ihmiset hekumoivat tämän kuolemalla.
No ehkä ymmärrät sitten kun sinut joku raisaa avuttomassa tilassa. Jos on helpompi empatisoida tekijää kuin uhreja niin se kertoo aika paljon sinusta ihmisenä myös.
Mä en pidä rattijuopoista enkä huumekuskeista. Saanko tappaa heidät ilman tuomiota? Mä en myöskään pidä talousrikollisista, jotka veronkierrolla tienaavat omaisuutensa. Saanko tappaa heidät ilman tuomiota? Vai onko niin, että vain rikolliset, joista sä et pidä saa tappaa?
-eri-
Onko nyt siis niin, että tämä ped arin tap paja ei saa tuomiota teostaan?
Tuota jos istuu jo jostain rikoksesta vankilassa ja tuosta napasahtaa vuosia lisää, niin eipä taida tekijää paljoa hetkauttaa. Saa valtiolta majapaikan ja ylläpidon vuosiksi lisää. Ei varmaan ihan pikkurikollinen linnassa onnistu toista vankia tappamaan. Kaikenkaikkiaan tekijä elää kevyempää elämää vankilassa kuin vapaudessa, jossa pitäisi itse huolehtia itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai uhrin suojeleminen pitää olla prioriteeteissä ykkösasia. Ei joku oman käden kosto voi olla niin tärkeää, että sillä aiheutetaan uhrille lisää kärsimystä (tai no, näköjään voi...)
Sinänsä kyllä pidän pedarimammoille kostamista täysin oikeutettuna ja liputan koston puolesta, jos se tehdään oikein. Nyt se tehtiin kuitenkin väärällä tyylillä. Sen olisi voinut toteuttaa siten, ettei siinä uhmata oikeuden täysin ymmärrettävää ja oikeaa päätöstä lapsien suojelemisesta.
Joku onnistui kaivamaan nimet esille. Se joku olisi voinut hoitaa koston jollain muullakin tavalla, jos kosto niin himottaa. Ei näin, että vähät välitetään uhreista. Jos pokka ei riitä toteuttamaan perinteisellä tyylillä, sitten ei kosteta.
Kosto ei johda koskaan mihinkään hyvään. Siitä seuraa vain lisää kostoa ja anarkiaa.
Toisaalta aloittaja äänestää niitä tänne lisää suvaitsevaisuuden nimissä. Aloittaja on epälooginen smegma-aivo.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta aloittaja äänestää niitä tänne lisää suvaitsevaisuuden nimissä. Aloittaja on epälooginen smegma-aivo.
Se on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkiko joku mikä oli pielessä. Mitä käytti.
Käyttiä lapsia seksuaalisesti hyväkseen.
Watkins myös hyväksikäytti lapsia yhdessä näiden äitien kanssa.
Mitäs näille äideille kuuluu? Varmaan ovat jo vapaalla ja synnyttämässä uusia raiskauspakkauksia itselleen.Toinen sai 14 vuotta ja toinen 17 vuotta. Molemmat on jo vapautettu. Nimiä ei julkaistu siksi, ettei tekohetkellä vauvaikäisilla lapsille ikinä selviä mitä heille tapahtui. Tietenkään joku neropatti ei välittänyt tästä, vaan kaivoi nimet esille ja julkaisi ne. Se ei haitannut, että saattaa aiheuttaa samalla kaksi traumaperäistä stressihäiriötä.
? Siis kuvitteletko ettei vauva tai taapero muista mitä hänen keholleen tehdään, jos hänelle ei sitä joku verbalisoi? Hahahhahahahahah. Mikä vitsi. Tuolla perusteella vauvoillehan voisi tehdä mitä tahansa eikä se näkyisi mitenkään näiden tulevassa elämässä. Ei todellakaan ole näin.
Lapsella ei ole sanoja ja verbaalisia assosiaatioita kokemaansa väkivaltaa kohtaan. Ja se voi alkaa jo synnytyssalista, jo siellä tehdään vakavaa väkivaltaa vauvoja kohtaan. Heillä ei ole sanoja näitä traumoja purkaa, mutta ne kulkevat heidän kehoissaan ja alitajunnassaan siitä huolimatta loppuelämän.
(Yksi syy miksi en uskalla synnyttää länsimaissa tuo sairaalloinen lääketieteellinen väkivalta, joka äiteihin ja vauvoihin kohdistetaan).
Kyllä sä saisit synnyttää kotona, ei kukaan sinua pakota synnärille.
Se yksikin nainen synnytti, tappoi ja pakasti viisi... eli ketään ei kiinnosta mitä sä teet.
Kunhan et kuormita terveydenhuoltoa siinä vaiheessa kun sä repeät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri-
Perinteisen oikeuskäsityksn mukaan jos rattijuoppo tappaa läheisesi saat hänet tappaa. Se ettei pidä jostakin on vähän eri asia.
Raisaaja ei ole tehnyt vaan "pikku virhettä" kuten jo
Miten se ettei pidä jostain on eri asia? Sinäkö nyt oletkin määrittelemässä missä ne rajat menee? Eihän se nyt noin voi mennä.
Vierailija kirjoitti:
"Älähän nyt, kyllä minä ainakin pitäisi siitä että saan päättää mikä on rikos, kuka on rikollinen ja miten saan tappaa sen.
Käytät sähköskoottia? En pidä niistä joten olet vesikauhuinen koira... Tungen makkarakepit sellaisen silmiin!
Ja mopo... ai että... valelen sut bensaan ja sytytän tuleen"
Nyt ei ole lääkitys kohdillaan. Otapa pikaisesti yhteys hoitajaan tai lääkäriin.
Ai tappaminen on ok vain sinun määrittelemissä rajoissa...
Kukas ne valtuudet antoi sinulle?
En ole minkään oman käden oikeuden kannattaja ja on jotenkin sairasta, että murhaa ylistetään. Tuskin ne tekijät mitään sankareita on, ihan psykoja itsekin.
Toisaalta en kyllä jaksa itkeäkään tuon tyypin vuoksi, todella kuvottava tapaus.
Sinällään se ja sama. Vähän vaan häiritsee tämä "linnaoikeus", jossa joku perheen isän murhannut pitää itseään parempana kuin pedofiiliä, vaikka ovat käytännössä täysin samaa roskaa.
WT-porukan juttujahan nämä muutenkin on.
"Itse naisena olen nykyään sitä mieltä, että lapsen raisaaminen ei eroa naisen raisaamisesta millään tasolla. Tai miehen. Joka ikisellä on oikeus koskemattomuuteen ihan iästään ja sukupuolestaan huolimatta"
Et siis ymmärrä, että lapsi on kehityksellisesti (psyykkisesti ja fyysisesti) aivan eri tasolla aikuisen kanssa!? Sen vuoksihan vankilassakin tämä teko tehtiin, koska vankikin (jolla saattaa olla aikamoinen tausta itsellään) tietää, miksi lapsen vahingoittaminen on raskauttavampaa, kuin aikuisen. Ihmiselle on luontaisesti tyypillistä suojella lajinsa pienokaisia aivan erityisesti. Joillakin sairailla yksilöillä tätä piirrettä ei ole. Sinullakin se näyttää olevan alikehittynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään saa tappaa. En oikein hyväksy tätä väkivallan ihannointia täällä. Seksuaali jutuista voi aina kuntoutua ja parantua. Pitää antaa näillekin mahdollisuus normaaliin elämään.
No täytyy sanoa että olen samaa mieltä tuosta väkivallan ihannoinnista. Kannattaa muistaa että ne väkivallan tekijät ovat itse sairaita yksilöitä, jotka voivat puhkoa ohikulkijalta silmät päästä. En pitäisi näitä sankareina enkä muutenkaan lähtisi kannattamaan mitään oman käden oikeutta, koska siinä pelissä tulee taviksille aina tappio.
Siitä olen kuitenkin eri mieltä, että tuon tason seksuaalirikollinen mihinkään paranisi. Perkele vauvoja raiskannut. Mitä helvettiä? Ei mitään mahdollisuutta ihmiseksi enää sen jälkeen. Paras olisi pitää kopissa lopun ikäänsä, ei vapaaksi voi laskea tuollaisia.
Miksi näitä "lost propheteja" tuodaan koko ajan tänne lisää? Kuka niitä haluaa tänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosto ei johda koskaan mihinkään hyvään. Siitä seuraa vain lisää k
Ottamatta kantaa tähän sanon vain sen, että jos kostaa, pitää kostaa tavalla josta ei aiheudu uhreille lisää vahinkoa ja kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Tuokin olisi kelvannut ministeriksi nimeltä mainitsemattomalle puolueelle.
---------Vihreät olisivat mielellään ottaneet hänet siipiensä suojaan.
Pedot ovat vankilassa pohjinta sakkaa, tuostakin ihmeteltiin, miten kauan meni aikaa, ennen kuin iskivät.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä "lost propheteja" tuodaan koko ajan tänne lisää? Kuka niitä haluaa tänne?
Äänestäjät, varsinkin ahne sukupolvi.
Sinä joka et hyväksy tätä.Kolmevuotias poikalapsi koiranpannassa ryömii lattialla itkien ja äijät jonossa läähättävät milloin on heidän vuoro.
Onko sinusta oikeen?
Melkein käy normiped aria sääliksi että luokitellaan samaan ryhmään tämän Watkinsin kanssa. Aivan todella pohjattoman hirveä ihminen. Oikeuden pöytäkirjat saa kaivettua netistä jos kiinnostaa, itse olen tekojen kuvaukset niistä lukenut ja oli kyllä uskomattoman vastenmielistä toimintaa.
Nyt jos koskaan, rip in piss ja good f-ing riddance.