Kai se on hankittava koira, kun omakotitalon sain myytyäkin jo eikä miestä ja lasta näy yrityksistä huolimatta
Itsenäisellä naisella eli minulla oli kaikki puitteet valmiina, mutta etsinnöistä huolimatta en kumppania ole löytänyt. Myin talon ja kaupaksi meni lapsiperheelle, jonka puolesta olen onnellinen. MUTTA kun minä haluaisin samaa eli miehen, naimisiin ja lapsen, mutta kaikkeni olen jo vuosien ajan tehnyt tuloksetta, niin myin talon ja muutan muualle. Nirso en ole enkä mikään palveltava prinsessa, mutta en niin tyhmä ole, että alan elättämään ketä tahansa tai lyöttäydy yhteen narskun kanssa. EI. Ikääkin on vielä, että lapsen ehtisin tekemään, mutta yksin en halua, joten kokeillaan nyt elämää sinkkuna kaksin koiran kanssa. Veetuiluja en tarvitse.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen ei halua elättää miestä? Sehän on naisen elämäntehtävä.
Jokainen täysjärkinen aikuinen elättää itse itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kissa käy?
Näin on. Kissat ovat mukavampia eikä niitä ole pakko ulkoiluttaa vesisateessa tai kovalla pakkasella. Ne osaavat näyttää tunteita eikä niitä tarvitse turhan takia käskyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mä tapasin miehen sit kun olin lyönyt hanskat tiskiin ja elin tyytyväisenä ihan itsekseni.
Kommenttisi ansiosta sain uskoa löytää kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Koira rakastaa sinua ehdoitta ja tuottaa iloa joka päivä. Ehkä tapaat jonkun ihanan koiran omistajan ja koiranannekin ymmärtävät toisiaan.
Koira ei rakasta ihmistä. Sellaisia ne eläimet ovat.
Vierailija kirjoitti:
Siis olet yrittänyt hankkia miestä ja lasta? Onko mies kadonnut lapsen hankkimisen yrityksen jälkeen?
Ensin vakaa parisuhde luotettavan miehen kanssa, joka jakaa samanlaiset arvot ja haluaa naimisiin sekä perustaa perheen - en ole vielä tavannut sellaista miestä. Heti ensimmäisillä treffeillä tai viimeistään toisilla miehet ovat ilmaisseet hyvin selkeästi etteivät halua lasta tai ei sillä ole niin kiire ei ehkä joskus, mutta en ala odottelemaan vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Jos et koiraakaan oikeasti halua niin älä ota. Siinä on hitosti työtä ja vastuuta vuosikausiksi.
Edellinen koira menehtui koronavuonna, joten todellakin olen varma uudesta koirasta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet sitä miestä etsinyt? Mistä luulet johtuvan ettei ole löytynyt ketään?
Kerrotaan nyt heti, että en minä ole yli-innokas miestennielijä saati ehtijä, mutta kaikki mahdolliset vanhanaikaiset kuin nykyaikaiset keinot olen kokeillut tuloksetta. Luulenpa, että syynä on se perinteinen eli sopivaa ei ole vielä tullut vastaan.
Tinderissä..........samat miehet kaikissa sovelluksissa. Ei jonoksi asti ketään. Heti kättelyssä semmosia joita ei ikinä halua nähdäkkään. ylimielisiä ja räksyttäviä miehiä
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahnaasti pyllyyn?
Mikä ihme on mennyt miehiin. Tätä samaa paskaa jauhetaan. Ei ole luonnollista tekemistä. EI ihme että olet ilman
Vierailija kirjoitti:
Mä tapasin miehen sit kun olin lyönyt hanskat tiskiin ja elin tyytyväisenä ihan itsekseni.
Miten sä sen miehen sitten tapasit? Muutkin saa kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi nyt. Eikö löydykään ketään kenellä on rahaa tarpeeksi?
Rahaa on omastakin takaa ja vakaa talous ja samaa odotan miehellä olevan. Ap
Toisin sanoen kiikastaa juuri siitä, ettei löydy miestä jolla on tarpeeksi rahaa.
Et nyt näytä ymmärtävän asian laitaa. Haluan miehen, jolla on elämä raiteillaan ja talous kunnossa enkä ole muuten rahan perässä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet nirso kun ei kiltti ja kunnon mies kelpaa? Kilttejä miehiä vapaana kymmeniä tuhansia.
Ne on vapaana ihan syystä. Monet niistä on laskettu vapaaksi jopa useampaan kertaan. Ihan syystä.
Sitä paitsi ainakin mua, sinkku, kiinnostaa oma hyvinvointi enemmän kuin jonkun random äijän. Mietippä sitä.
Koira on hyvä. Mulla on kolme 🥰 Ja hei, parisänky. Tuhman naisen merkki!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kissa käy?
Näin on. Kissat ovat mukavampia eikä niitä ole pakko ulkoiluttaa vesisateessa tai kovalla pakkasella. Ne osaavat näyttää tunteita eikä niitä tarvitse turhan takia käskyttää.
Mut jos haluaa käydä ulkona? Ei se aina kivaa ole, mutta mä olisin varmaan nirhannut kakarani, jos ei olisi ollut pakko käydä ulkona koirien kanssa. Nyt sinkkuna ulkoilu on edelleen mun henkireikä ja kun jäin työttömäksi, tuo rytmiä päivään. Aamuisin pakko nousta viimeistään klo 10 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira rakastaa sinua ehdoitta ja tuottaa iloa joka päivä. Ehkä tapaat jonkun ihanan koiran omistajan ja koiranannekin ymmärtävät toisiaan.
Koira ei rakasta ihmistä. Sellaisia ne eläimet ovat.
Oot kuutamolla. Koira erittää oksitosiinia, eli onnellisuushormonia, nähdessään omistajansa. Ihan tutkittu juttu.
Miksi se talo piti myydä? Eikö omakotitalo olisi ollut koiralle mukava ympäristö? Vai hankitko pienemmän talon tilalle?
Minun veljeni rakennutti poikamiehenä talon ja hänen kohdallaan tämä kuvio toimi. Taloon ilmestyi rouva ja he saivat kolme lasta. Mutta hän olikin haaveillut siitä talosta pikkupojasta asti, se oli hänen unelmansa. Perhe ilmaantui sitten kun talounelma oli toteutunut.
En, kun ostin itse ja myin pois.