Kun on purkautunut naiseen, niin mitä sen jälkeen pitäisi tehdä?
Kun siinä on niin kuin saanut sen tehtyä mitä teki mielikin, niin mitä sitten sen jälkeen?
Kommentit (71)
Tähän sopii kertomus maaliskuulta -40, kun talvisodan jälkeen kotiuduttiin. Yhdeltä jermulta kysyttiin, mitä hän teki ensimmäiseksi. "Nussin vaimolle siemenet sisään!" Entä seuraavaksi? "Nussin toisen satsin!" Entä sitten? "Otin sukset pois jalasta!"
Teineistä oltu yhdessä eikä silloinkaan vaikka touhuttiin jännissä paikoissa heti erottu kiinni toisissamme -setistä mies aina mun päällä. Semmoista hengityksen tasausta, mun jälkisykkeitä, miehen nytkimistä ja hitaita työntöjä. Silmiin katselua ja suukottelua. Mies silittelee ja mä kiedon käsivarsia hänen olkapäihin ja tuhisen jotain voihkeen ja huokauksen sekaista juttua. Mies saattaa vielä myös voihkia ja murista.
Vetäydyn hitaasti.terska nuljahtaess sulkija lihaksen ohi ja kierähdän petillä
Muija menee veskiin viemään Aimo annoksen spermaa jonka juuri olin taltiointi hänen takavarastoonsa
Tämä on se hetki kun voi avata oluen
Vierailija kirjoitti:
Pyyhkiä kulli verhoon ja lähteä kaljalle.
Tietysti jos on omassa kodissaan niin pitää vain juonia jollain konstilla daami pihalle.
Tuostahan ne naiset tykkää : jännämiehistä ! heko, heko .
Pyyhkäistä verhoon ja lähteä kotiin.
Yleensä tässä vaiheessa vatsa vaatii huomiota, joten ensin kaunis kiitos ja sen jälkeen jarruraidat pönttöön.
Oletko ap kuullut ikinä sanayhdistelmää after care? Suurin osa naisista kokee tärkeänä seksin jälkeisen läheisyyden ja sen ettei kumppanilla ole kiire mihinkään saatuaan sen mitä naiselta halusi. Eli jää lähelle tai jos käytte välipesulla, palaa lähelle. Pidä naistasi hyvänä, ilmaise teoin se miten ihanaa sinusta seksi naisesi kanssa oli. Kosketa, suutele, pidä hyvänä, kietoudu, kerro sanoinkin miten upeaa seksi oli, kerro miten ihana naisesi sinusta on ja varmasti saat seksiä jatkossa useamminkin.
Pyyhkiä muna sen verhoihin ja lähteä jätkien kanssa kaljalle.
Muistan kun naiseni nuoruudessani sanoi kun ajelimme autolla, ihanaa nyt se valuu... ihanaa
Vierailija kirjoitti:
Pyyhkiä muna sen verhoihin ja lähteä jätkien kanssa kaljalle.
Pyyhkiä muna naisen Marimekon verhoihin ja sitten äkkiä pakoon ennen kaulimen osumaa.
Pyyhkiä kulli verhoon ja lähteä kaljalle.
Tietysti jos on omassa kodissaan niin pitää vain juonia jollain konstilla daami pihalle.