Kun on purkautunut naiseen, niin mitä sen jälkeen pitäisi tehdä?
Kun siinä on niin kuin saanut sen tehtyä mitä teki mielikin, niin mitä sitten sen jälkeen?
Kommentit (31)
95 prosenttia miehistä laittaa lippalakin päähän.
Sinun tapauksessasi kannattaa herätä, laittaa lakanat pyykkiin ja päästää kissa ulos.
Myös tuota alkon määrää voisi vähentää puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Olen huolissani että onko lippalakki vastuullisesti tuotettu ja onko hiilijalanjälki hyvitetty
Kääntyä kyljelleen ja ottaa tirsat T,kokemusasiantuntija.
Itse pyyhin kalun verhoon, sitten käyn takaisin sänkyyn ja otan unet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huolissani että onko lippalakki vastuullisesti tuotettu ja onko hiilijalanjälki hyvitetty
Minua on mietityttänyt, mistä ukot ostaa lippa niskassa pidettäviä lakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nurinpäin- kaupasta. Sieltä, mistä vasenkätiset ostaa sakset ja persut älyn.
Haluaisin makoilla vaimon kainalossa, mutta raju kirnuaminen kalullani vaimon pillussa saa aikaan sen, että hänellä menee vatsa sekaisin ja joutuu kiirehtimään vessaan.
T. Teuvo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti. Keinokuidut ja nahka on nounou. Ympäristö turmeltuu ja lapsityövoiman käyttö surettaa. Myöskään lihansyömisen kieltäytymisen merkitystä ei ole syytä unohtaa jotta voimme paremmin psyykkisesti ja fyysisesti
Tässä muutamia vaihtoehtoja, valitse sopiva:
1. Polta tupakki.
2. Käännä kylkeä ja pieraise.
3. Kiitä ja poistu.
4. Toinen kierros.
5. Asetu lusikkaan tai muuhun mukavaan asentoon ja hyväile kumppanisi hiuksia/selkää/kättä/jokin muu ei-erogeeninen alue.
6. Katsele kumppanisi kasvoja, hymyile, keskustele mukavia. Älä kuitenkaan kysy, oliko hyvä suoritus.
7. Keitä kumppanillesi kahvit.
Itse suosin kumppania, joka valitsee vaihtoehdot 5, 6 tai vähintään 7. Vaihtoehdot 1-3: ei jatkoon. Vaihtoehto 4: fiiliksen mukaan.
Voin kertoa mitä ei ainakaan pidä tehdä: lähteä kotiin ja olla ottamatta juuri alla olleeseen naiseen viikkoon tai kahteen.
Kun syöksy on ohi, silittele naisesi hiuksia, otsaa ja poskea, sano hänelle "se oli ihanaa", hymyile kauniisti ja suudelkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun syöksy on ohi, silittele naisesi hiuksia, otsaa ja poskea, sano hänelle "se oli ihanaa", hymyile kauniisti ja suudelkaa.
Sen jälkeen onkin otollinen hetki kierrättää kaapeissa lojuvat nahkatuotteet mielenterveydelle haitallisina objekteina, luopua ulkomaanmatka haaveista, lihansyönti pitää jättää vähemmälle tai mielellään korvata ruokavalio kasviksilla. Myös fossiilisista polttoaineista luopumista on syytä miettiä vakavasti
Vierailija kirjoitti:
Mopon laittoon tietysti.
Mopon voi kätevästi kierrättää taluttamalla sen hyötyjätepisteelle, sillä me yksissä tuumin tuomitsemme tällä palstalla nahkavaatteet, lihansyönnin, fossiiliset polttoaineet, lapsityövoiman, orjuuden ja oikeistolaisuuden. Ainoat hyveet ovat kasvisruoka, tofunakit, sekä tuulivoima ja taistolaisuus
Pyyhin munani verhoon ja lähden kotiin, siellä vaimo jo odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nurinpäin- kaupasta. Sieltä, mistä vasenkätiset ostaa sakset ja persut älyn. Persujen ei tarvitse ostaa älyä,se on niillä vakiovarusteena.
Kuivata kulli verhoihin ja lähteä. Mitäpä muutakaan?
Pyyhkii mulkkunsa naisen verhoihin ja lähtee kohti kotia
Erittäin kyseenalaista pohtia tuollaisia, suosittelen lämpimästi luopumaan lihansyönnistä, esinahoista, nahoista, kumeista ja lentämisestä sekä lapsityövoiman käytöstä jotta sielu ja ruumis voi hyvin ja planeetta pelastuu