Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele UV-suoja-asuja

13.04.2007 |

Mietin tässä, että olisi aika hankkia meidän neidolla joku uv- suoja-asu kesää silmälläpitäen. Olen katselluthyphen- tuotteita, mutta ne ovat niin nkalliita, että en ole vielä varma. Toisaalta heiltä löytyisi myös asuja, jotka eivät näytä surffipuvuilta. Sunblock näyttäisi olevan halvempi, mutta heillä taasen on pienempi valikoima vaatteita... Kokemuksia siis kaipaisin! Ja nimenomaan leikkipuistokäyttöön, jossa silloin tällöin voi pulahtaa altaaseen ja kesän puuhamaa- reissulle.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisia oikeasti täällä napapiirin tuntumassa tarvi, paitsi jos on ylimääräistä rahaa. Minun mielipiteeni, myyjät voivat olla eri mieltä :) Suomessa veden äärellä on yleensä viileää (vedet lämpenevät elokuussa), joten vedessä ei voi lojua pitkiä aikoja ja rannalla pitää olla lämpimämpää päällä. Etelänlomalla noi on tosi käteviä. Sisko katseli tuollaisia vaatteita, ja hänelle sanottiin, että niitä pitäisi käyttää päiväkodissa ja uimahallissa (HEI HALOO).

Vierailija
2/3 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa itsellesi. En pyytänyt mielipiteitä itse asian puolesta tai vastaan ja minulle on ihan sama poltatatko sinä lapsesi tai tykkäävätkö he aurinkovoiteiden hölväämisestä. Itse olen tarpeen meillä todennut, ja se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne ovat kalliita ja näyttävät surffiasuilta (noista muista merkeistä ei kokemusta). Mielestäni aurinkosuoja-asut ovat tarpeen myös Suomessa. Monet suomalaiset tuntuvat suhtautuvan auringolta suojaamiseen aika lepsusti. Meillä mökillä pihamme on pätsi kun aurinko porottaa eikä lapsille tule heti kylmä kun polskuttavat altaassa vaan ovat siellä kauan jolloin suojaava asu on tarpeen. Tällaiset asut myös kuivuvat nopeasti ja ovat kevyitä eli ovat eri asia kuin pitkähihainen, tarttuva trikoopaita joka on vaihdettava jos se kastuu.