Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eritahtisuus rakastelussa?

Vierailija
11.10.2025 |

Oletteko te muut avioparit tai pitkässä parisuhteessa olevan kokeneet sängyssä eritahtisuutta?

Lienee yksilöllistä, että mikä koetaan nopeaksi ja hitaaksi rakasteluksi? Usein miehiä pidetään rakastelussa liian suoraviivaisina ja nopeina. Sen koetaan jättävän naisosapuoli hitaampana vain puoliksi tyydytetyksi. Itse olen mies. Meillä on pitkässä avioliitossa toisinpäin. 

Minä miehenä koen tarvitsevani pitkän esileikin. Vastoin yleisiä käsityksiä, se että miehellä seisoo kivi kovana ei mielestäni tarkoita vielä sitä, että mies on saman tien valmis työntymään sisälle. Pitkä molemmin puolinen esileikki vasta saa vasta himon huippuunsa. Siihen kuuluu silittelyä, suukottelua ja omalla kohdallani usein pimpin nuolemista. Sen tuntee miehenä, kun kumppani on valmis ottamaan minut sisälleen. Ai että sitä tunnetta, kun saa laueta vaimon sisälle pitkän ja himokkaan esileikin jälkeen.

Mutta vaimoni on minuun nähden tavattoman nopea. Hänen himo tulee niin nopeasti ja hän haluaa kaluni sisälle heti. Se meinaa jättää minut puolityydytetyksi. Siemensyöksy tietysti tuntuu hyvältä, mutta se tuntuisi monin verroin paremmalta pitemmän esileikin jälkeen. Miten teillä muilla aviopareilla? Olisi mukava kuulla kokemuksia puolin ja toisin.

M

Esileikin pituus rakastelussa?

Vaihtoehdot

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies "vaatii" että saan useamman orgasmis, ennen kuin suostuu naimaan minua. Välillä siis esileikki jestää yli tunninkin, eli saan riittävän pitkän esileikin.

Vierailija
2/4 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies "vaatii" että saan useamman orgasmis, ennen kuin suostuu naimaan minua. Välillä siis esileikki jestää yli tunninkin, eli saan riittävän pitkän esileikin.

Erittäin kyseenalaista ja vastuutonta toimintaa. Suosittelen lämpimästi luopumaan lihansyönnistä esinahoista nahoista kumeista ja lentämisestä sekä lapsityövoiman käytöstä jotta sielu ja ruumis voi hyvin ja planeetta pelastuu 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on oikea mies! Tuskin mikään voittaa sitä tunnetta, kuin tuntee vaimon olevan todella valmis. Kun vaimo on ensin itse nauttinut pitkään, lauennut monesti. Mies työntyy syvemmälle ja syvemmälle, paisuu vielä vähän lisää, kunnes molemmat tuntevat sen sperman lämpimän tulvahduksen siellä missä pitääkin. 

Vierailija
4/4 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on oikea mies! Tuskin mikään voittaa sitä tunnetta, kuin tuntee vaimon olevan todella valmis. Kun vaimo on ensin itse nauttinut pitkään, lauennut monesti. Mies työntyy syvemmälle ja syvemmälle, paisuu vielä vähän lisää, kunnes molemmat tuntevat sen sperman lämpimän tulvahduksen siellä missä pitääkin. 

Kunnon luuseri kyseessä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme