Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan irtisanoutunut kiukuspäissäsi?

Vierailija
11.10.2025 |

Kannattiko? Nyt sellainen fiilis, sillä koen saaneeni hyvin epäreilua palautetta ja tunnen itseni sen takia hyvin loukatuksi. Tässä mennyt nyt pari päivää ja sama fiilis edelleen. En säikähdä vähästä mutta nyt meni isosti ihon alle. N30+

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kaksi kertaa. 

Vierailija
2/37 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, kaksi kertaa. 

Okei, kannattiko? Varsinaisesti tarkoitukseni ei siis ole vihapäissäni irtisanoutua mutta en näe enää mielekkyyttä jatkaa työssä, jonka eteen olen antanut aivan kaiken ja laiminlyönyt omaa henkilökohtaista elämää. 

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Työnantaja ei noudattanut sovittuja työaika ehtojani, niin pyysin lopettamaan työsuhteeni. Näin en itse joutunut karenssiin tai muuhun paskaan.

Vierailija
4/37 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosta asialta jonka vain naiset voivat tehdä hormooni päissään.

Vierailija
5/37 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa, mutta pomo ei hyväksynyt sitä. Sai aina houkuteltua pysymään talossa isolla palkankorotuksella.

Vierailija
6/37 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi ensin uusi työ.

Nykyajan työelämässä on uudet säännöt. Pitää tehdä vain ja ainoastaan se, mitä esimies on käskenyt. Kaikki muu pitää jättää huomiotta, vaikka siitä johtuen hommat menevät persiilleen.

Vierailija
7/37 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa, mutta pomo ei hyväksynyt sitä. Sai aina houkuteltua pysymään talossa isolla palkankorotuksella.

Mulla ei sitä vaaraa. Pska palkka (nettona joku 2100 €/kk), hlvetillinen työmäärä ja vastuu. Tunnollisuudesta olen jatkanut tähän saakka.

-ap

Vierailija
8/37 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi ensin uusi työ.

Nykyajan työelämässä on uudet säännöt. Pitää tehdä vain ja ainoastaan se, mitä esimies on käskenyt. Kaikki muu pitää jättää huomiotta, vaikka siitä johtuen hommat menevät persiilleen.

Mulla on onneksi kiva esimies, palaute ei tullut häneltä. 

-ap

Vierailija
9/37 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kannatti. Säilytin itsekunnioitukseni. Minua ei käytetä hyväksi ja petetä loputtomiin. 

Vierailija
10/37 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 vuotta työelämässä duunaritasosta manager-tasoon. Yhdenkään naisen en kertaakaan ole edes kuullut lähteneen lätkimään kiukuspäissään ovet paukkuen. Sen sijaan tiedän/tunnen työpaikoista lukuisia miespuolisia jotka näin tekee ja olen kuullut miehiltä itseltään muualla saman. On kuulemma äijää sanoa moro kun aletaan vaatia vastinetta palkalle. 

Että meni sun naisvihaa uhkuva tölväsys reisille. Varmasti sulle tuttu ilmiö muutenkin.

Vierailija
11/37 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi ensin uusi työ.

-ap

Muitten mielipiteellä ei ole merkitystä. Asiattomat kitinät kerrotaan omalle pomolle ja annetaan sen hoitaa palaute kyseisen henkilön esimiehen kanssa. Puhuttelu, varoitus jne . Turha jäädä puristamaan kättä taskussa nyrkkiin, parempi toimia.

Vierailija
12/37 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti vaan järjellä totesin että paska paikka ja irtisanouduin 

Vierailija
13/37 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen, kaksi kertaa. 

Okei, kannattiko? Varsinaisesti tarkoitukseni ei siis ole vihapäissäni irtisanoutua mutta en näe enää mielekkyyttä jatkaa työssä, jonka eteen olen antanut aivan kaiken ja laiminlyönyt omaa henkilökohtaista elämää. 

-ap

Joo kannatti - kyllä töitä löytyy tai opiskelua 

Vierailija
14/37 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen, kaksi kertaa. 

-ap

Lopeta se kaiken antaminen, eihä sitä edes arvosteta.

Vierailija
15/37 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi ensin uusi työ.

-ap

Miksi et ota asiaa puheeksi esimiehen kanssa? Töissä on tyypillistä, että jokainen osasto pyrkii edistämään omaa etuaan. En tiedä keneltä olet saanut palautteen, mutta jos se ei ole esimieheltäsi, niin se voi olla täysin väärää palautetta ja voi ohjata sinua vääränlaiseen toimintaan.

Vierailija
16/37 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuntemani ovet paukuen lähteneet ovat olleet miehiä.

t: nimim. Assburger

Vierailija
17/37 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei sitä vaaraa. Pska palkka (nettona joku 2100 €/kk), hlvetillinen työmäärä ja vastuu. Tunnollisuudesta olen jatkanut tähän saakka.

-ap

2100€ nettona on Suomessa ihan hyvä palkka.

Mikä on toimenkuvasi?

Vierailija
18/37 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, oltava todella varaa joka näin tekisi, perustason työläisillä kai aika harvoin ollut omana aikanani.

Työhön liittyvä kiinnostus väheni jossain kohtaa, sen myönnän.

Vierailija
19/37 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parikin kertaa. Yhdessä työssä olin vain 5 tuntia kun otin loparit. Oli niin vittumainen työnjohtaja että meni hermot sen epäpätevyyteen.

Vierailija
20/37 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

2100€ nettona on Suomessa ihan hyvä palkka.

Mikä on toimenkuvasi?

Ei todellakaan ole hyvä palkka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä