Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah haa, uimahallista taas, päivää.

Vierailija
13.04.2007 |

Itse olin uimahallin terapia-altaan vapaavuorolla tekemässä oikein kovan 45 minuutin jumpan. Tulipa kiinnitettyä huomiota oman tohinan ohessa pariin muuhunkin " jumppaamaan" tulleeseen mammaan, varmaankin ystävykset.

He käytännöllisesti katsoen likosivat altaassa, välillä vähän ojennellen jotain raajaa, pääasiassa kuitenkin juttelivat keskenään. Lapsia ei kummallakaan ollut mukana, eli tilaisuus olisi ollut niitä paikkoja kiinteytellä. Vaan ei, siinä vaan liottiin ja petettiin itseä oikein antaumuksella.

Että siis mitä järkeä? Olisivat menneet ihan rehellisesti kahville eivätkä olisi olleet oikeasti urheilevien ihmisten tiellä muutenkin kansoitetussa altaassa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekään ei ole kiellettyä uimahallissa.

Vierailija
2/2 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan lähdin kirjoittamaan koko aloitustani, sillä toinen naisista vilkuili minua, ja häntä selvästi hävetti. Aina kun oli vilkaissut mun ähellystä, yritti itsekin muutaman kerran. Sen kaveri vaan puhui.

Rentoutuiseen lienee parempiakin paikkoja kuin ylseinen uima-allas, jossa vapaavuorolla paljon huutavia lapsia ja kohisevat hierontasuihkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän