Naisille kysely
Mitä ominaisuuksia naiset arvostatte miehessä ja millanen täytyy olla ulkonäöltä?
Kommentit (6)
Rikas Cavillin Henkan näköinen komistus isollakyrvällä 🤌
Älykkyys, huumorintaju ja tasainen luonteenlaatu ettei saa raivareita ja ole arvaamaton. Ei käytä liikaa alkoholia. Mielellään 180 tai pidempi, paino suht normaali mutta ei tartte olla lihaskimppu. Ihan tavallinen mies. Voi olla vähän nörtti. Ja jopa vähän tylsä. Kunhan on luotettava.
Kiltti mieli, hyvät käytöstavat, osaa ottaa muut ihmiset huomioon, hauska, vakaa talous, mielellään hyvä koulutus, mutta käyttäytyminen , luotettavuus ja turvallisuus on tärkeintä. Mahdollisimman vähän neuroottisia piirteitä. Sopivan rento, mutta tarpeeksi jämäkkä. Päihteiden käyttö kohtuullista. Ei väliä, kuinka pitkä tai painava tai millaiset lihakset. Pilin kokokaan ei ole erityisen tärkeää. Käyttäytyminen ja suhde muihin ihmisiin on.
Mä rakastan mun tatuoitua hippiä. Mulle tahtoo hyvää. Muutan vaikka asuntovaunuun, kunhan saan rakkaani ^-^
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mieli, hyvät käytöstavat, osaa ottaa muut ihmiset huomioon, hauska, vakaa talous, mielellään hyvä koulutus, mutta käyttäytyminen , luotettavuus ja turvallisuus on tärkeintä. Mahdollisimman vähän neuroottisia piirteitä. Sopivan rento, mutta tarpeeksi jämäkkä. Päihteiden käyttö kohtuullista. Ei väliä, kuinka pitkä tai painava tai millaiset lihakset. Pilin kokokaan ei ole erityisen tärkeää. Käyttäytyminen ja suhde muihin ihmisiin on.
Meeppä Jose muualle sen Google translaattorin kanssa. Olen Naten.
Täytyy olla selväjärkinen ja työpaikka on plussaa. Ulkonäössä tatuoinnit on iso miinus. Jos pienikin pisara mustetta kaulassa tai sen yläpuolella, niin on ehdoton ei.
Sanomattakin selvää, että tuomitut tai ulosottovelkaiset ovat pois laskuista.