Kaikille ei riitä kunnollisia miehiä - siksi yksin!
Monet kauniit ja rikkaat naiset eivät ole hekään löytäneet kunnollista miestä.
Kuinka sitten perus- tai ok-näköiset, pienituloiset, keskituloiset tai työttömät naiset voisivat löytää?
Sinkkuna eläminen on ikävää monella tapaa. Alla muutamia esimerkkejä siitä, miksi.
Yksineläjän taloudenpito kalliimpaa kun tarvitset kaiken mitä pariskunnatkin (asunto, sähkö, auto, netti, telkkari, pesukone sun muut härvelit jne.), mutta saat maksaa kaikesta yksin, et voi jakaa kustannuksia. Kun lähdet ihan vain muutaman pvän lomalle, joudut palkkaamaan puutarhurin tai kukkien kastelijan ja kissan / koiran hoitajan. Jne.
Joka asiaan saat palkata apulaisen, mekon vetoketjun sulkemiseen ja avaamiseen.
Kuka käy kaupassa kun sairastut, kuka tuo nenäliinoja ja tuoremehua. Kuka keittää aamukohvit kun olet väsynyt, ei kukaan, itse saat keitellä juomas ja ruokas joka ikinen elämäsi päivä.
Kun olet vanha, ei kukaan ole kiinnostunut sinusta. Perheellisillä on lapsenlapsia ja lastenlastenlapsia. Tai ainakin kumppani, jonka kanssa käydään etelän lomalla.
Joudut sairaalaan. Kukaan ei käy katsomassa. Kukaan ei tunne sinua eikä pidä puoltasi. Olet täysin vieraiden armoilla!
Kun kuolet, hautajaisesi järjestää sosiaalitoimisto. Joku tuntematon sossutäti tai vastaava tuo kukkakimpun arkullesi.
Olipa ihana elämä.
Nimim. Yksin vastoin tahtoa v. 1972
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Naisen tulot eivät merkitse miehelle yhtään mitään.
Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi. Aika moni mies mielellään ryhtyy parisuhteeseen varakkaan ja hyvätuloisen naisen kanssa. Ei sellainen ole ollenkaan hassumpaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Uusi tapa pelotella naisia ottamaan se vähemmän tasokas mies, vai? Tai muuten..
Olen itse käsitellyt kuolemanpelon ja olen valmis ottamaan hengen itseltäni, jos elämä menee mahdottomaksi. Siinä minun vanhuuden turva. Mieluummin kuolema kuin väärä mies.
Onko olemassa mitään muita vaihtoehtoja, karhu?
Hyi, en haluaisi tulla karhunkaan raatelemaksi. Onneksi ei tarvitse karhumetsillä liikkua sen enempää kuin väärän miehenkään kanssa elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kaikille miehille kunnollisia naisia. Siksi moni mieskin on yksin.
Onneksi ukrainasta on tullut oikeita naisia eikä mitään feministivätyksiä.
Mainiota. Millä tavalla feministit ovat vätyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Naisen tulot eivät merkitse miehelle yhtään mitään.
Voi voi, etpä tiedäkään.
Surullisen kuuloinen aloitus. Sen mitä olen naisista oppinut on se että itsesääli karkoittaa lähes jokaisen. Naisilla on vain etuja jotka vastaavassa tilanteessa elelevällä sinkkumiehellä puuttuu. Ylijäämä-miehiä todella on joilla ei ole kysyntää parisuhdemarkkinoilla, enemmän tai vähemmän itseaiheutettunakin toki.
No se on naisen kuin miehen itsepohdinnnan paikka-mikä on "kunnollinen" kumppani peilattuna siihen mitä itse tuo pöytään parisuhteessa. Onko preferenssit jo liian suuret ettei edes ole miestä joka koko listan täyttää? Ei tietenkään sitä pahinta tapajuoppoa lähiräkälästä pidä kenenkään naisen ottaa vain siksi että olisi joku joka hengittää vierellä. Moniko uskaltaa tutustua erilaisiin ihmisiin omien preferenssien ulkopuolelta? Siellä ne aarteet voi olla.
Komeita adoniksia ei riitä kaikille naisille eikä niillä edes kaikilla ole kaikille naisille sopiva luonnekkaan. Vaikeaa on.
Ja kun sitten ulkonäkö ei saa jokaista vastaantulijaa kaduilla huokailemaan perään alkaa kumppanin saaminen edes ekoille treffeille vaatia, luonnetta, karismaa ja habitusta. Niin jollain tapaa tulee olla somebody, ei nobody niille ihmisille joista kiinnostuu. Jos mahdollista ulkonäkö kumppanissa valitaan, luonteeseen rakastutaan. ReipasMies.
Olen nähnyt ulkomaalaistenkin naisten käyvän tästä keskustelua somessa. Unelmana naisten kommuuni, jossa neulotaan, leivotaan ja turistaan yhdessä ja autetaan toinen toistaan :D Eräässä puutarhaohjelmassa parhaat ystävät asuivat vanhuksina yhdessä, toinen oli sokeutunut ja toisella ollut syöpä, tukivat toisiaan. Näitä kannattaa miettiä ajoissa niin ei tarvitse yksinäistä, avutonta vanhuutta pelätä. Juuri joku totesi toisessa ketjussa, että miehet tuppaavat kuolemaan aikaisemmin, joten sitten olisi joka tapauksessa yksin.