Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä oikeasti köyhä! Pärjäisitkö 20e kaksi viikkoa?

Vierailija
10.10.2025 |

Siis vain ruoan osalta. Minulla tämä kauhea tilanne nyt :( Onneksi laskut kaikki maksettu. Minua on autettu jo 3 x tänä vuonna diakoniasta, joten sinnekään ei ole enää menemistä. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisin, koska en ikinä syö kaappeja tyhjäksi ja aina on kuivavarasto ja pakkasessa jotain. Parilla kympillä ostaisin lähinnä tuoreita kasviksia ja maitoa.

Vierailija
2/6 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisin. Mutta toki pärjäämistäni auttaisi se, että -vielä toistasieksi- uskosin tuon pärjäämisen olevan hetkellsitä. Mutta kun näin sanoo, niin kuulen kyllä korvissani kuinka muistutetaan, että ei voi olla oikeasti köyhä, jos on 20€  pariksi viiksoksi pelkkään ruokaan, kun kyllähän jo ex ministeri Sarkomaakin (Kok) tiesi kertoa, että sillä saa monen viikon ruoat, joten lienee vain ajan kysymys ei saa 20€ pariksi viikoksi.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pärjäisi, ellei olisi kaapeissa runsaasti kaikenlaista ruokaa jo valmiiksi. Viikkokin tekisi todella tiukkaa, jos pitäisi kaikki tai lähes kaikki ostaa.

Vierailija
4/6 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastan mitä tarvitsee. Sakot menee ulosottoon mutta eihän minulla ole mitään viedä.

Vierailija
5/6 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilapäisesti kyllä, ei heleppoa välttämättä olisi, mutta pärjäisin

Vierailija
6/6 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisin, ja olen monta kertaa joutunut pärjäämäänkin. Mutta ei tuo 20 € tietenkään siihen riitä, että ostaisi kaupasta ruokaa kahdeksi viikoksi. Olen mm. poiminut nokkosia, marjoja ja sieniä ja käynyt ruokajakeluissa ja tilannut Fiksuruokaa netistä Klarnalla 30 päivän maksuajalla.