Sinä oikeasti köyhä! Pärjäisitkö 20e kaksi viikkoa?
Siis vain ruoan osalta. Minulla tämä kauhea tilanne nyt :( Onneksi laskut kaikki maksettu. Minua on autettu jo 3 x tänä vuonna diakoniasta, joten sinnekään ei ole enää menemistä.
Kommentit (6)
Pärjäisin. Mutta toki pärjäämistäni auttaisi se, että -vielä toistasieksi- uskosin tuon pärjäämisen olevan hetkellsitä. Mutta kun näin sanoo, niin kuulen kyllä korvissani kuinka muistutetaan, että ei voi olla oikeasti köyhä, jos on 20€ pariksi viiksoksi pelkkään ruokaan, kun kyllähän jo ex ministeri Sarkomaakin (Kok) tiesi kertoa, että sillä saa monen viikon ruoat, joten lienee vain ajan kysymys ei saa 20€ pariksi viikoksi.
En pärjäisi, ellei olisi kaapeissa runsaasti kaikenlaista ruokaa jo valmiiksi. Viikkokin tekisi todella tiukkaa, jos pitäisi kaikki tai lähes kaikki ostaa.
Varastan mitä tarvitsee. Sakot menee ulosottoon mutta eihän minulla ole mitään viedä.
Tilapäisesti kyllä, ei heleppoa välttämättä olisi, mutta pärjäisin
Pärjäisin, ja olen monta kertaa joutunut pärjäämäänkin. Mutta ei tuo 20 € tietenkään siihen riitä, että ostaisi kaupasta ruokaa kahdeksi viikoksi. Olen mm. poiminut nokkosia, marjoja ja sieniä ja käynyt ruokajakeluissa ja tilannut Fiksuruokaa netistä Klarnalla 30 päivän maksuajalla.
Pärjäisin, koska en ikinä syö kaappeja tyhjäksi ja aina on kuivavarasto ja pakkasessa jotain. Parilla kympillä ostaisin lähinnä tuoreita kasviksia ja maitoa.