Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa jos 39v mies asuu mammasella ja pappasella sekä ajaa vanhalla Toyota yariksella töihin

Vierailija
10.10.2025 |

ja auttelee mammaa ja pappaa omakotitalon töissä koska vanhukset ei enää jaksa kaikkea.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no minä olen 50 v. ja asun vanhempien luona, enkä ajele töihin millään välineellä, koska työtä ei ole.

Vierailija
2/11 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Minusta on kunnioitettavaa, että käy töissä. Myös vanhempien auttaminen on sitä. Jos ei ole omaa perhettä ja homma sujuu, niin hyvä vaan kaikkien kannalta. Italiassa ois ihan normi juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se toki surullista ettei ole omaa perhettä kun ei ne vanhemmat elä ikuisesti. 

Vierailija
4/11 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu kun on töitä ja auttelee vanhuksia.

Vierailija
5/11 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota Yaris on kiva auto. Mulla oli ennenkuin hajos. Arvostan että mies auttaa läheisiään kunhan ei pistä mammaa passaamaan. Jokainen elää miten parhaaksi näkee. 

Vierailija
6/11 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitenkään nololta kuulosta. Taitaa olla suht yleistä maaseudulla. 

Vierailija
7/11 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valinta mitä noloa siinä on,hyvä että on töitä.

Vierailija
8/11 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se toki surullista ettei ole omaa perhettä kun ei ne vanhemmat elä ikuisesti. 

Joo, mut kantabaarissa on sitten perheyhteisö. 

Vierailija
9/11 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se semi noloa, jos pysyvä ratkaisu. Jos ottaa vauhtia jonkun avioeron, konkurssin tai muun elämää mullistavan asian takia, niin en näe pahana. Kertoo vaan hyvistä väleistä vanhempiin.

Vierailija
10/11 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan typerä ap:n aloitus. Minä olisin ylpeä tästä ahkerasta miehestä, jos hän olisi lähisukulaiseni. 

Vierailija
11/11 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaatii kuule selkärankaa asua samassa taloudessa seniori vanhemmilla ja ok-talon ylläpidolla pitää osata vaikka mitä. Työtä joka on taatusti rahan arvoista vanhemmille kun sen tekee oma sukulainen.

Se on tosi helppoa livahtaa omaishoitoa kunnan vuokraluukkuun kaljoittelemaan ja pelaamaan nettipokeria illat pitkät ja nukkua puoleen päivään krapuloissaan. Kelan tili tulee varmasti kerran kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän