Kun sähköyhtiöstä soitetaan ja yritetään kaupata sopimusta ja sanon ei kiitos niin silti soittavat alle viikon kuluttua uudelleen.
Kommentit (10)
Eri markkinointi firmat soittelee toisistaan tietämättä.
Tee pierunauhoite ja laita soimaan aina kun sieltä ovat yhteydessä, oppiipahan.
Älä sano mitään mutta jätä linja auki ja myyntihenklö mossottamaan yksinään. Saat haaskattua hänen aikaansa ja toivottavasti ikävän asiakkaan maineen.
Uskokaa nyt etteivät soittajat saa valita kenelle soitetaan. Sen päätöksen tekee se markkinointifima kenen leivissä töitään tekee. Vaikka jätätte puhelimen auki ja annatte puhua niin se ei merkkaa jatkossa mitään. Jos nimenne on taas jostain syystä uudelleen soittolistalle tullut niin myyjä joutuu soittamaan. Tai joutuu kävelemään ulos ovesta.
Olen ollut myymässä sähköä puhelinmyyjänä. Pomo antaa listan mistä soitetaan. Jos asiakas hiukankaan epäröi tai vaikka sanookin ei silti taas soitetaan. Eräässä firmassa piti soittaa viisi kertaa ennenkuin sai pyyhkiä nimen yli.
Älkää syyttäkö soittajia, he tekevät vain työtään pakon edestä. Ei se heilläkään kivaa ole.
Laita Vattenfallin numerot estoon - ne ovat mua kiusanneet pitkään!
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa nyt etteivät soittajat saa valita kenelle soitetaan. Sen päätöksen tekee se markkinointifima kenen leivissä töitään tekee. Vaikka jätätte puhelimen auki ja annatte puhua niin se ei merkkaa jatkossa mitään. Jos nimenne on taas jostain syystä uudelleen soittolistalle tullut niin myyjä joutuu soittamaan. Tai joutuu kävelemään ulos ovesta.
Olen ollut myymässä sähköä puhelinmyyjänä. Pomo antaa listan mistä soitetaan. Jos asiakas hiukankaan epäröi tai vaikka sanookin ei silti taas soitetaan. Eräässä firmassa piti soittaa viisi kertaa ennenkuin sai pyyhkiä nimen yli.
Älkää syyttäkö soittajia, he tekevät vain työtään pakon edestä. Ei se heilläkään kivaa ole.
Äläpä höpise! Markkinointifirma soitattaa työntekijöillä sitä mitä työn tilaaja eli se sähköfirma haluaa soitettavan. Esim. tietty alue, tai kaupunki. Mitään erillisiä paperilistoja ei ole vaan kaikki on koneella josta automaattisesti tulee seuraavan asiakkaan puhelinnumero.
Asiakasmarkkinointiliiton kieltopalvelu on helppo tilata
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa nyt etteivät soittajat saa valita kenelle soitetaan. Sen päätöksen tekee se markkinointifima kenen leivissä töitään tekee. Vaikka jätätte puhelimen auki ja annatte puhua niin se ei merkkaa jatkossa mitään. Jos nimenne on taas jostain syystä uudelleen soittolistalle tullut niin myyjä joutuu soittamaan. Tai joutuu kävelemään ulos ovesta.
Olen ollut myymässä sähköä puhelinmyyjänä. Pomo antaa listan mistä soitetaan. Jos asiakas hiukankaan epäröi tai vaikka sanookin ei silti taas soitetaan. Eräässä firmassa piti soittaa viisi kertaa ennenkuin sai pyyhkiä nimen yli.
Älkää syyttäkö soittajia, he tekevät vain työtään pakon edestä. Ei se heilläkään kivaa ole.
Kotirauhan rikkominen (kuten minkä tahansa muunkin rikoksen tekeminen) palkkiota vastaan ei ole oikeuttamisperuste vaan rangaistuksen koventamisperuste.
AP on vaan niin typerä, että ei edes ymmärrä GDPR oikeuksiaan. Ihan oikein että soittelevat hautaan asti, kun et tajua mitään dille.
Pitää sanoa että en ikinä tee sopimuksia puhelimitse, ja että kiellän teiltä puhelinmarkkinoinnin. Jos sitten vielä soittavat niin rikkovat lakia.