Lakkasin nauramasta miehen vitseille
Lakkasin nauramasta miehen vitseille ja nyt ollaan kriisissä. Miehellä on joskus ihan hauskojakin juttuja, jotka naurattavat aidosti, mutta hän kertoilee usein myös typeriä sanaleikkeihin perustuvia vitsejä, jotka ovat minusta tylsiä. Ymmärrän kyllä, miksi ne voivat jotakuta naurattaa, mutta minusta ne ei ole hauskoja.
Parisuhde on nyt kriisissä. Mies menee ihan tolaltaan, kun en automaattisesti naura hänen jutuilleen. Tytöt ja naiset opetetaan nauramaan miesten jutuille ja olemaan miellyttäviä. Jännä tilanne syntyy, kun neutraalisti jatkaa omia juttujaan miehen vitsiin reagoimatta. Ja kun mies yrittää vääntää rautalangasta vitsin jujua, kertoo hänelle, että ymmärsi kyllä, mutta ei olla hauska juttu.
Kommentit (9)
Parisuhteen idea ei ole fanittaa toista osapuolta. Jos miehellä on surkeat jutut, niin on ihan oikein olla reagoimatta niihin. Joko mies vähentää tai parantaa juttujaan tai sitten etsit miehen jonka huumori sopii sinulle paremmin. Tietysti voi olla että vika on sinun huumorintajussa, mutta sille tuskin pystyy taasen paljoa tekemään.
M56
Jaha. Mä kun luulin että huonoille vitseille nauretaan vain ehkä humalassa tai säälistä ekan kerran tavatessa. Sen jälkeen aikuinen ei sellaisia kerrokaan.
N60
Ymmärrän miestä. Ennen hänellä oli vaimo joka nauroi hänen jutuilleen ja nyt ei ole. Onhan se tylsää kertoa juttua kun toinen näyttää hapanta naamaa. Hän on edelleen sama ihminen ja sinä et ole. Onko se hänen vikansa?
Seuraavaksi mies lakkaa teeskentelemästä että olet yhä kaunis.
" Tytöt ja naiset opetetaan nauramaan miesten jutuille ja olemaan miellyttäviä. "
Jaa, kuka sut oli pakottanut olemaan sellainen? Luulen että ihan itse sen tavan otit ja keksit jälkikäteen feministisen selityksen.
Naisen kohtalo on olla huumorintajuton.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen idea ei ole fanittaa toista osapuolta. Jos miehellä on surkeat jutut, niin on ihan oikein olla reagoimatta niihin. Joko mies vähentää tai parantaa juttujaan tai sitten etsit miehen jonka huumori sopii sinulle paremmin. Tietysti voi olla että vika on sinun huumorintajussa, mutta sille tuskin pystyy taasen paljoa tekemään.
M56
Samaa mieltä, mutta taitaa olla naisen kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän miestä. Ennen hänellä oli vaimo joka nauroi hänen jutuilleen ja nyt ei ole. Onhan se tylsää kertoa juttua kun toinen näyttää hapanta naamaa. Hän on edelleen sama ihminen ja sinä et ole. Onko se hänen vikansa?
On. Normaali ihminen kehittyy ja muuttuu elämänkokemusten myötä.
Mä huomasin ihan saman. 17v yhdessä jaa päivä päivältä nuo huonot vitsit naurattaa aina vaan vähemmän. Toki hauskojakin juttuja löytyy.