laihojen arvostelu
Mikä sota syttyisi jos lihavista tehtäisi seuraavanlaisia kyselyitä ja heitä arvosteltaisi yhtä rankasti kuin laihoja.
Kuvia jossa on ns.normaali painoinen nainen ja sitten laiha nainen. Kysymys miehille, kumpi on parempi? Sitten siihen miehet ja naiset kommentoi että hyi tuollaista luurankoa ei kukaan halua ja tietysti tuo ensimmäinen, pitää olla jotain mistä ottaa kiinni. Hyi tuollaista anorektikkoa kukaan halua. Hoitoon tuollainen, eihän tuolla ole kuin luuta ja nahkaa. Oksettava tuollainen yli laiha, ei ole edes nainen vaan luuranko.
Noh itse ikäni laihana olleena. Joka paikassa tuputettu väkisin ruokaa koska olen liian laiha. Syön kyllä paljon mutten vaan liho. Ihan esimerkkinä määristä;pystyn syömään helposti mäkkärissä mega aterian, juusto aterian ja vielä 1 tuplajuusto hampurilaisen. En toki aina syö noin paljoa ruokaa kerralla, pyrin säännöllisesti syömään, enkä usein käy mäkkärissä mutta tuo oli yksi esimerkki että syön kyllä paljonkin. Kuullut arvosteluja ja kauhistelua enkö syö? Miehiltä pettyneitä ilmeitä ja sanoja kun ei olekaan isot tissit mitä oli mielessään ajatellut.
Niin itseä loukkaa tällaiset kuvat ja arvostelut kumpi on parempi. Kun sille laihudellekaan ei voi välttämättä mitään. Jos lihavat on nykyään erittäin on, niin miksi laihoja saa edelleen haukkua? Kukaan ei tunnu puuttuvan siihen. Ja ne jotka sanoo että on helppo lihottaa kun syö vaan eikä liiku. Niin ei todellakaan ole kaikille. Sama kuin sanoisi lihavalle joka käy 3 kertaa viikossa salilla ja tekee kaikkensa että laihtuisi muttei vaan laihdu niin sama kun sanoisi sellaiselle että kyllä laihduttaminen on ihan helppoa, et vaan syö paljoa ja liikut paljon. Lisäksi vaikka olen laiha niin haluan kyllä liikkua ihan sen takia että keho pysyy kunnossa. Laihuus ei meinaa sitä automaattisesti että keho toimii.