Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomalle lompsis 2025

Vierailija
10.10.2025 |

No Aki Lieksastahan siinä. Oli myös BB:ssä mukana. Voi kumpa tulisi BigBrother vielä ohjelmistoon.

Kommentit (210)

Vierailija
181/210 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ne Lieksalaiset Heidi ja Tarmo pariskunta? Ja Aki sitten heidän kaverinsa?

Heidi ja Tarmo ovat kihloissa, olleet yhdessä jo vuosia, Akin tunteneet nuoruudesta asti.

Okei, kiitos tiedosta. Kivan tuntuisia tyyppejä kaikki kolme.

Vierailija
182/210 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti ! t. WT

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/210 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ohjelmassa ole homoja tai muita kuin valkoihoisia. Eikö homot ja tummat käy lomilla muka. 

Onhan siinä kaksi vanhaa homoa. Eikö se riitä sinulle?

Missä ovat niin sanoneet? Tällä toisella on ilmeisesti kiinalainen naiskumppani. 

Vierailija
184/210 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ohjelmassa ole homoja tai muita kuin valkoihoisia. Eikö homot ja tummat käy lomilla muka. 

Onhan siinä kaksi vanhaa homoa. Eikö se riitä sinulle?

Missä ovat niin sanoneet? Tällä toisella on ilmeisesti kiinalainen naiskumppani. 

Aikaisemmin tässä ketjussa on kerrottu, että eivät ole homoja vaan hyviä kavereita monien vuosien ajalta, turhaa jauhaa tuollaista paskaa, ei sillä tosin mitään väliä olisi, vaikka olisivatkin, mutta nyt eivät vaan ole.

Vierailija
185/210 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentava ääni sillä kommentaattorilla. Tuntuu, ettei mikään paikka ole hyvä kaikille. No se on sitten paras jäädä kotiin kaiken varalta. Folke West oli valoisampi tyyppi.

Vierailija
186/210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon idiootteja tää äiti ja tytär 😅 

Vierailija
187/210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki on aito tyyppi. 

Vierailija
188/210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä ja tyttärellä voisin ratsastaa rajusti.

Vierailija
189/210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ohjelma! Tykkään! Lieksa ihan best!!

Vierailija
190/210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tykännyt tästä sarjasta. Just sopiva sellaiseksi hyvän mielen aivot narikkaan sisällöksi ja pidän kaikista osallistujista :) Ovathan he tosi erilaisia keskenään, mut se on just ollut se pointti

Sama! Ihanan rento ohjelma! Kiva matkailla näinkin :D ja kaikki osallistujat ihan mahtavia, sopivan erilaisia porukoita. Keskinäiset jutut hauskoja :D Kiitos ohjelmasta!

Vierailija
191/210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lieksalaiset jatkoon 😃

Vierailija
192/210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni melko harmiton ohjelma, ei yleisesti ärsytä vaan katson kun haluan aivot narikkaan. Mielummin näitä, kuin iänikuisia julkkiksia, joista samat kiertää vuodesta toiseen kaikki ohjelmat läpi. 

Se mitä opin tämän keskustelun myötä vasta tänään oli se että naiset ovat äiti ja tytär! Olen tähän asti luullut heitä sisaruksiksi, jotenkin dynamiikkakin on enemmän sisaruksellinen. 

Joo toi oli iso yllätys! Pidin heitä kans kavereina tai sisaruksina, mutta ei tullu mieleenkään äiti-tytär-suhde :O On aika nuorekas äiti siinä. Keskustelevat ja nauravat keskenään kuin saman ikäiset konsanaan. :O

Vierailija
193/210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieksan kolmikko ihana ja aito, 3 kundia liikaa yritystä olla mukamas hauskoja, kahdesta papasta se paksu ärsyttävä (oliko sohvaperunoissa?) ja äiti&tytär kanoja (anteeksi kanat). Miitta super! 

Vierailija
194/210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lieksalaiset jatkoon 😃

Oon nauranut heidän juttujaan monesti ihan ääneen :D Aitoa menoa ja ihmetystä :D

Vierailija
195/210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lieksalaiset jatkoon 😃

Oon nauranut heidän juttujaan monesti ihan ääneen :D Aitoa menoa ja ihmetystä :D

Ei tarvii yrittää olla väkisin hauska kun on aito sydämellinen mukava tavallinen immeinen 🥰

Vierailija
196/210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akin liikutus edellisen kerran taidenäyttelyssä oli ihan liikuttavaa katsojastakin. Mies katsoi niin mykistyneenä sen vanhan miehen kuvaa. Hyvä Aki ja muut! Aitoja rehellisiä mietteitä joihin on helppo samaistua :)

Vierailija
197/210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miitan ääni on just hyvä tuohon. Se erottuu välispiikkeinä hyvin muiden puheista. Hyvät välikommentit tempaavat ohjelmaan  mukaansa ja lisäksi selventävät jaksoja :)

Vierailija
198/210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pari kertaa yrittänyt katsoa tätä ohjelmaa, muttei vaan pysty. 

Vierailija
199/210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon pari kertaa yrittänyt katsoa tätä ohjelmaa, muttei vaan pysty. 

Mene sitten vaikka nukkumaan. Me toiset kyllä katsomme. 

Vierailija
200/210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä saa jatkoa! Ihana katsella noita eri kohteita eikä tarvitse itse reissussa räytyä. :)