Lomalle lompsis 2025
No Aki Lieksastahan siinä. Oli myös BB:ssä mukana. Voi kumpa tulisi BigBrother vielä ohjelmistoon.
Kommentit (210)
Nyt vasta Algarven jaksoa katsomaan, Onkohan Mlllan terhakat tisulit mitn hyvin esillä?
Vierailija kirjoitti:
Sannan ja Millan kanssa olisi kyllä kiva harrastaa kimppakivaa. Vaikka minigolfia.
Sanna olisi rennompaa ja vapautuneenpaa seuraa. Saisi paremmat kyydit aika varmasti. >Uskaltai olf-kärrylläkin vetää reippaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseruskettava tahraisena pitkin ihoa. Järkyttävä kemikaalikuorma tuolla "päästäiset otsassa" naisella, tyttärellä.
Kaunis ja mukavan oloinen nainen oli kyllä
Rakastuin
M50+
Mä kans rakastuin tähän tyttäreen . Upea nainen .
M37
Äiti ja tytär jotka kehuivat viihtyvän auringossa, voisivat kiinnittää huomiota luomiinsa. Tyttärellä kaulassa isohkoja luomia
Mä oon tykännyt tästä sarjasta. Just sopiva sellaiseksi hyvän mielen aivot narikkaan sisällöksi ja pidän kaikista osallistujista :) Ovathan he tosi erilaisia keskenään, mut se on just ollut se pointti
Milla on niin pumpattu aineita täyteen. Ja todellakin tuo naaman ja kropan vääntely kameran edessä on kiusallista. Myötähäpeä häntä katsoessa. Onkohan hän käynyt mitään kouluja?
Näkeekö mistään kaikkia annettuja pisteitä? Olisi kiva tsekata että mikä oli paras kohde.
Nuo äiti ja tytär ovat omituisia kaikessa pelkäämisessä ja kiljahtelussaan. Pelätään pyöräilyä, ötökkää, museota ja mitä vielä... aika vaikeaa taitaa olla elämä.
Lähinnä myötähäpeä, äidin ja tyttären naurut ja kiljumiset. Huonoa käytöstä, tuon ikäisiltä varsinkin.
Tuon Sarjan Tino on mun kaverin kaveri.
Asui aikoinaan Jyväskylässä asuuko edelleen?
Ärsyttää tuon Akin muka hauskuus. Jätkä ei muka ymmärrä jotain erittäin yksinkertaista englannin kielen lausetta. Jos on käynyt vaikka vaan peruskoulun, tuollaisen ymmärtää. Käsittääkseni hän ainakin ammattikoulun käynyt myös.
Onkohan ne Lieksalaiset Heidi ja Tarmo pariskunta? Ja Aki sitten heidän kaverinsa?
Vierailija kirjoitti:
Olipahan pettymys. Todella tylsä ohjelma. Siis tää sama kuiva porukkako t422ässä reissaa eri kohteissa?
Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tuon Akin muka hauskuus. Jätkä ei muka ymmärrä jotain erittäin yksinkertaista englannin kielen lausetta. Jos on käynyt vaikka vaan peruskoulun, tuollaisen ymmärtää. Käsittääkseni hän ainakin ammattikoulun käynyt myös.
Hyvin osaa suomea. Voi olla käsikirjoitettu mitä hän sanoo.
Kauanko ne edes on siellä reissussa? Valtavat matkalaukut ainakin nää jotkut roudaa...
Kunnon wt-meininkiä ainakin nuo tatuoidut
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ne Lieksalaiset Heidi ja Tarmo pariskunta? Ja Aki sitten heidän kaverinsa?
Heidi ja Tarmo ovat kihloissa, olleet yhdessä jo vuosia, Akin tunteneet nuoruudesta asti.
Voi ei...ruoka ei maistu - vois mennä vaikka lenkille tai salille