Kamalimmat ammatit
Mikä on mielestäni kamalin ammatti ja miksi.
spinoff roskakuskiketjusta.
itse vastaan julkisella puolella laboratoriossa näytteenottaja, kaiken maailman pöpöjä takuulla tarjolla.
Kommentit (109)
Psykologi ja terapeutti.
En vaan jaksaisi kuulla ihmisten avautumista usein ihan normaaleista ihmiselämän haasteista. Olisin sellainen on sullakin taas isot ongelmat -nyökyttelijä. Toki joku toinen ihminen saanee ammatista enemmän irti ja pitää oikeasti ihmisten auttamisesta.
Somevaikuttaja
Autokauppias
Kiinteistönvälittäjä
Vierailija kirjoitti:
Paskakuskina oli hyvä olla kasarin lopussa. Ei ollenkaan pahimmasta päästä. Rento työtahti ja likaisen työn 100% lisä koko ajan päällä. Nauroit matkalla pankkiin. Kaksi ukkoa aina autossa.
Tuokin on ilmeisesti kellotettu sairaaksi raadannaksi. Kaikki oli hyvä kasarilla ja vielä paljon myöhemminkin. Mä olen maksanut asuntolainan pois siivoamalla. Tampereella. Olen 46. Kuulostaa ihan vitsiltä omissakin korvissa kun katsoo alan alennustilaa.
Vierailija kirjoitti:
Paskakuskina oli hyvä olla kasarin lopussa. Ei ollenkaan pahimmasta päästä. Rento työtahti ja likaisen työn 100% lisä koko ajan päällä. Nauroit matkalla pankkiin. Kaksi ukkoa aina autossa.
Muistan kun kaverin isoveli oli 70-luvulla kesätöissä roskakuskin apparina. Se tienasi kuin Kroisos ja kaikki oli kateellisia 🤑
Kasarilla olin talotehtaalla töissä, oli ensimmäinen työpaikkani. Se oli kovaa hommaa. Sirkkelöintiä ja sahausta aamusta iltaan. Ei vielä koneet hirveästi tehneet vaan mentiin aika pitkälti ihan manuaalipohjalta. Välillä taaplattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maastosta löydettyjen vanhojen ruumiiden talteenottaja.
Kumma juttu neljä alapeukkua. Jonkunhan ne täytyy ne itsemurhan tehneet tai tapetut ihmiset kerätä sieltä metsistä ja rannoilta muovisäkkiin. Tiedän ihmisen, joka teki sitä eläkkeellä, oli entinen armeijan aliupseeri. Keikat oli hyvin palkattuja, sattuneesta syystä.
Minusta tämä on kamalimpia töitä, ei voi verrata viemärinaukaisuun.
Jos ei pelkää kuolleita ja ruumiita, niin ei se ole niin paha.
Haju. Ruumis voi olla hyvinkin mädäntynyt. Täytyy varmaan olla kerääjällä jokin kypärä.
Vierailija kirjoitti:
Somevaikuttaja
Autokauppias
Kiinteistönvälittäjä
Autokauppiashan olisi ainakin näin asiakkaana seuranneena oikein unelmahomma. Voit seisoskella muiden kauppiasjannujen kanssa sihteerikön pöydän nurkilla naureskelemassa pikkutuhmille vitseille (samaan aikaan kun ko. sihteerikkö yrittää vajota maanrakoon) - potentiaalisten asiakkaiden suuntaan katseita ei juuri tuhlata. Jos kuitenkin satuu käymään niin ikävästi, että asiakas pääsee tarttumaan hihaan kiinni vaikka kahviautomaaltilta palatessa, niin sitten täytyy näyttää muille jannuille kuinka moista urpoa kyykytetään.
Asiakashan on aina tyhmä eikä tiedä mistään mitään - jos kysyy vaikka jostain näkyvästä vauriosta tai esittää netissä olleen myyntiesitteen pohjalta kysymyksiä, niin automyyjän tehtävä on alentaa asiakas pellen tasolle omilla itsevarmoilla vaikkakin täysin väärillä kommenteilla - ja muut myyjäjannut myhäilevät kannustaen taustalla. Jos koeajon saa jotenkin moiselta suuruudelta kinuttua, niin on aivan turha esittää lisäkysymyksiä tai -kommentteja koeajon jälkeen - asiakas kun vain on typerä jästi, joka ei vain voi ymmärtää autojen hienouksia mitenkään.
Sitten se riemu vasta repeääkin, kun asiakasääliön on saanut houkuteltua ostamaan joku pommi katteettomin lupauksin kuorrutettuna - kyllä tästä taas paranee vitsailla sen sihteerikön pöydän kulmalla loppupäivä.
Vanginvartija.
Olisi kyllä vastenmielinen työ. Kaiken maailman sosiopaattien ja psykopaattien kanssa päivät pitkät.