Onko sullakin sellainen olemus, että pelkkä sun olemassaolo saa ihmiset
vihastumaan. En tiedä onko mulla jokin resting bitch face vai mikä mutta useamman kerran on ihmiset vihastuneet jostain ihmeen syystä. Olin kerran työhön liittyvässä tilaisuudessa jossa osallistujia oli ympäri Suomen ja illalla olimme porukalla syömässä ja täysin vieras nainen alkoi provosoitumaan täysin ilman syytä kaikesta mitä sanoin enkä edes puhunut paljon. Puheenaiheet oli työhön liittyvää asiafaktaa. Ajattelin jo että kaataa kohta pöydän ja eräs kanssaistujakin jo reagoi tuon naisen aggressiivisuuteen. Lopulta vain istuin ja hymyilin ja se tuntui vain provosoivan enemmän.
Näitä tapauksia on enemmänkin ja ihmettelen mikä on se juttu. Lapset ja eläimet pitävät minusta, mutta jokin triggeröi aikuisia ihmisiä.
Kommentit (57)
Todellakin. Kerran kaupassa joku täysin tuntematon nainen tuijotti minua koko kaupassa käynnin ajan todella vihaisesti. Siis seurasi hyllyltä toiselle ja mulkoili, niin kun olisin suunnilleen murhannut jonkun.
En edes tuntenut tai ollut moista naikkosta ennen nähnyt, mutta silti piti seurata ja mulkata naama norsun v:nä koko kaupassa käynnin ajan.
Naisilla aika usen vastauksena tämmöisiin että olen liian hyvännäköinen ja muutenkin ärsyttävän supertäydellinen.
Tämähän oikeastaan selittääkin jo.
Narsistit ja psykot ainakin vihaa minua. Heti alkaa vittuilu ja alaspäin painaminen. Miten ihmeessä he heti vaistoaa, jos joku on heidän mielestä erilainen esim nepsy.
Vierailija kirjoitti:
Narsistit ja psykot ainakin vihaa minua. Heti alkaa vittuilu ja alaspäin painaminen. Miten ihmeessä he heti vaistoaa, jos joku on heidän mielestä erilainen esim nepsy.
Se että vedät hatusta pikadiagnoosin "ei pidä minusta joten automaattisesti narsisti tai psykopaatti" voi kertoa jo jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että vedät hatusta pikadiagnoosin "ei pidä minusta joten automaattisesti narsisti tai psykopaatti" voi kertoa jo jotain.
Sehän kertoo jotain, kun jaksat tulla päätäs aukomaan tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä se sitten kertoo?
Vierailija kirjoitti:
'Sosiaalisten pelien pelaajat vttuuntuu helposti, kun osaan ohittaa heidän alaspäinpainamiset hyvin. Normaalien ihmisten mielestä olen mukava ja "minun seurassani on helppo olla". Lapset ja eläimet tykkää minusta, heidän kanssaan tulen myös toimeen hyvin.'
'Voitko adoptoida mut?' kysyi napero z ja kaikki luomakunnan eläimet. 😺🦁🐯🐶🐺🐮
Komppaan.
Mun vibraatiossani asuva
armoton armo + 'varjot esille puskeva laatu' ---> mahdollinen paljastuminen raivostuttaa alati manipuloivaa peluriepeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Sosiaalisten pelien pelaajat vttuuntuu helposti, kun osaan ohittaa heidän alaspäinpainamiset hyvin. Normaalien ihmisten mielestä olen mukava ja "minun seurassani on helppo olla". Lapset ja eläimet tykkää minusta, heidän kanssaan tulen myös toimeen hyvin.'
'Voitko adoptoida mut?' kysyi napero z ja kaikki luomakunnan eläimet. 😺🦁🐯🐶🐺🐮
Komppaan.
Mun vibraatiossani asuva
armoton armo + 'varjot esille puskeva laatu' ---> mahdollinen paljastuminen raivostuttaa alati manipuloivaa peluriepeliä.
Nämä eivät edes tiedä mitä ne varjot loppujen lopuksi ovat.
joo, minusta ei pidetä kun olen ruma, läski ja tyhmä. ulkona kaikista kauneusstandardeista.
pyöreä naama, tylsät hiukset, finnejä vaikka hoidan itseäni, syön terveellisesti melkein aina. silti tällainen pulla. hävettää olla tällainen.
ei en kerjää huomiota. käytän isoja vaatteita peittääkseni muotoni. ei ole koskaan ollut suhdetta, enkä ole koskaan ihastunut kehenkään tosissani.
olen friikki, ihan oikeasti. peiliin katsoessa inhottaa, vielä enemmän kun näen kuvan itsestäni.
lapsena olin vielä tietyllä tavalla söpö, mutta kun murrosikä iski niin kaikki hyvä valui ulos ja musta tuli tällainen paskan oloinen ihminen. olen introvertti, en osaa kehua itseäni, tykkään moittia itseäni ja kadehdin muita peruskauniita yms.
ei introverttius ole ongelma kuitenkaan.
en osaa puhua ihmisten kanssa vaikka yritän. ajattelen aina kauan ennen kuin puhun. pelästyn moitteista, koska en pidä itsestäni. tuntuu siltä että se että pelkästään seison tai kävelen jossain julkisella paikalla ja jos joku katsahtaa minuun vaikka ohi kävellessä aiheuttaa sen, että ylireagoin mielessäni.
"Olenko niin ruma että ihmiset katsoo sen takia?" "onko pyöreyteni syy siihen etten saa ystäviä?"
Olen keskivertoa tyhmempi matemaattisesti jne. (en ole tehnyt äö testiä mutta silti)
Netissä ja peleissä teen hahmostani aina sen joka itse haluaisin olla.
en puhu ihmisille asioista mistä pidän tai mitä haluaisin jotta he eivät tuomitsisi.
en usko jos saan kehuja, varmasti pilailevat vain.
tunteeko kukaan muu samalla tavalla?
Mulla ihan päinvastoin. Kaikki tulevat seuraani liiankin kanssa.
Mutta parempi tietysti näin.
On. Olen monesti miettinyt mistä tuo johtuu vaikka en edes anna syytä vihastua.
Päin vastoin enemmänkin.. mutta siis itselläni niin että kohtaan sekä positiivista huomiota, että negatiivista xD pikkulapsilta esim positiivista lähes aina, naisilta etenkin vihaa ja joskus vanhoilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten olen huomannut että hullut narsistit ja psykopaatit hakeutuvat seuraani ja myös niin sanotut ressukat. Ressukat oikein liimautuvat seuraani jos on jokin tilaisuus. Normaalit ihmiset eivät edes näe minua.
Ap
Jos kaikki kohtaamasi ihmiset on sun mielestä narsisteja, niin se narsisti olet todennäköisesti sinä itse.
Normaali ihminenhän ei narsistia voi tunnistaa noin äkkiseltään.
Lähinnä ihmiset, jotka eivät panosta omaan henkiseen kasvuunsa vihaavat minua, koska en suvaitse heidän lapsellista käytöstään.
Jos lapset ja eläimet kuitenkin tykkää se on hyvä merkki, että vika ei ole sinussa.
"Ajattelin jo että kaataa kohta pöydän ja eräs kanssaistujakin jo reagoi tuon naisen aggressiivisuuteen."
Eikö tässä jo tullut vähän vastauksen poikasta. Ongelmainen ihminen toimi ehkäpä tyypilliseen tapaansa ja sai sitten hävetä. On varmaan moni muukin huomannut. Meuhkaa kenelle uskaltaa.
Mulla on ihan sama. Koulussa jo kiusattu, joskus työelmässäkin, ja yleisesti ihmiset ei vaan pidä minusta. Paitsi lapset. Eläimet pitää myös. Kai olen introverttina ja aika vakavamielisenä ihmisenä sitten heidän silmiin jotenkin veemäisen näköinen. No, eipä haittaa, en minä keltään muilta hyväksyntää kaipaakaan, enää näin keski-iässä.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilemätön autistinainen myös täällä. Kaunis ja pitkä olen, joten miehiltä kyllä tulee huomiota, lapset töllöttää kaupassa ja kehitysvammaiset jostakin syystä usein iskevät silmänsä minuun ja tulevat jutulle... Kai niiltä puuttuu ne pahimmat estot, mutta ei nyt kuitenkaan itseäni ole kukaan heistä kiinnostunut, eikä varmasti tulekaan kiinnostumaan. Aurassani on kai jotakin erikoista, koin hienon henkisen heräämisen reilu 4 vuotta sitten. Naiset nyt ovat usein tylyjä kohtaani, mutta olen ymmärtänyt että hyvälle ulkonäölle ollaan kateellisia ja sitä on vaikea joidenkin peittää. Kauniilta naisilta ei tule tylyä käyttäytymistä jostain syystä. Tuntemattomat miehet ihan pyrkii usein jutulle kun olen kaupungilla siitäkin huolimatta että mulla on aina se kauhea hymytön naama, että mikä lie olisi tilanne jos hymyilisin enemmän? Täytyy joskus kokeilla, mutta minusta tuntuu että kaikki pitää idioottina jos hymyilen. :D
Naiset ei pidä naisista, joilla ei ole sosiaalisia taitoja. Voivat kadehtiakin, mutta eivät jaksa vaikeita naisia. Eivät toivo sinulta seksiä katsos.
Ei tietenkään ole, koska kaikki rakastavat minua.
Haha, mulla on taas päinvastoin. Yleensä ihmiset pitää mua helposti lähestyttävänä, ja tulee juttelemaan ilman mitään syytä. En siis ole mitenkään kaunis, vaan hieman pullukka nainen. Mua sanotaan yleensä todella mukavaksi ja kiltin näköiseksi. Oikeasti en ole mitenkään mukava ihminen, mulla on vahvat mielipiteet ja olen hyvin introvertti, enkä edes pidä vieraiden ihmisten kanssa juttelusta.